לקום מחוזקים

פינת הספר החכם 2

לקום מחוזקים – ברנה בראון

היי אהובים,

אז…לפני שבוע, במסגרת ההתבוננות המתעוררת שלי, החלטתי לייסד פה את "פינת הספר החכם" ולבחור בכל פעם את אחד מהספרים שאני אוהבת במיוחד
מתוך אלו שהיוו ומהווים עדיין מורי דרך עבורי …ובמילים אחרות, להמליץ לכם על ספרים חכמים ושווים לצועדים בדרך ההתפתחות והרוח.

הספר השני שאני בוחרת להמליץ עליו היום הוא "לקום מחוזקים" של ברנה בראון….שמדבר על איך ליפול על הקרשים ולמרות הכאב ללמוד לקום על הרגליים ולמצוא את דרכינו בחזרה למעלה.

הדרך לעשות זאת, לדעת ברנה, היא ע"י לקיחת אחריות על הסיפורים שלנו ובכך לממש את זכותנו לכתוב את סופם… כלומר, לקיחת בעלות על סיפורי האכזבה, הכישלון ושיברונות הלב שלנו מעניקה לנו את הכוח לכתוב להם סוף חדש מלא תעוזה וחיות.

ומה זה אומר לקחת בעלות על הסיפור שלנו?
זה אומר להגיד כן מכל הלב להרפתקאות שלנו.
זה אומר להיות נוכחים! בסיפור שלנו.
זה אומר שאולי לא תכננו לצאת למסע של גיבור, אבל הוא התחיל ברגע שנפלנו, פישלנו, קיבלנו בעיטה בישבן, נחלנו אכזבה או שברון לב. וזה קורה לכולנו.
ההחלטה היחידה הנתונה בידינו, בשלב הזה, היא איזה תפקיד נשחק בחיים של עצמינו? האם אנחנו רוצים לכתוב את הסיפור או מעדיפים להפקיד את הכוח בידי אחרים?

 

 

ההחלטה לכתוב את הסיפור שלנו בעצמנו פירושה אי נוחות ואומץ!
אחת האמיתות של חיים בלב שלם היא זו: או שניכנס לסיפור שלנו וניקח בעלות על האמת שלנו או שנחיה מחוץ לסיפור שלנו ונתמקח על פירורים של תחושת ערך.

אז זהו! אני ממש נשביתי בקונספט הזה, של לקחת בעלות על הסיפור שלנו, שנדון ומפותח בספר המודעות הנפלא הזה.
ממליצה עליו בחום! ואומרת כן!!! מכל הלב להרפתקאות בחיי ולסיפור שלי 🙂

 

ממליצה גם לכם!
שלכם באהבה
מיכל

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.