אבא שלי – הספד בהלוויה – ט"ו באב – 12.8.22

הספד לאבא בהלוויה

 

אבאלה שלי ,

איזה מעמד בחרת לנו היום ללוות אותך בדרכך האחרונה כאן על פני האדמה.

ט״ו באב – חג האהבה, יום הולדתי העברי – יום שנותן תוקף לכוחה של האהבה בחיינו ובעולמנו,

יום של איחוד לבבות, שמציע לנו אנרגיות של ריפוי, של איחוי, של שלום והשלמה ושל יצירת איחוד פנימי בכל אחד מאתנו ואחדות בין כולנו יחד!

כן… מיוחד ונדיר היית בחייך אבא וכך אתה גם בלכתך!

 

היום זהו יום בו אני משלימה 61 שנים ליום היוולדי ואתה אהוב שלי יוצא לדרך חדשה לעולם שכולו טוב! לגן העדן שכל כך מגיע לך ושאתה כה ראוי לו אבא שלי !

מהיום שאני זוכרת את עצמי נתת לי ולאמא גן עדן עלי אדמות – דאגת לנו להכל!!!  שמרת עלינו מכל משמר! ועטפת אותנו בטוב בכל צורה אפשרית … וזה היה ככה עד הרגע בו עצמת את עיניך.

תמיד הייתי הילדה של אבא! ולמרות שהייתי בת יחידה לך ולאמא אף פעם לא הרגשתי בדידות אתכם (למרות שתמיד מאד רציתי אחים) כי תמיד היינו שלישיה מאוחדת ושמחה! ואתה ואמא בניתם לנו בית ומשפחה לתפארת!

 

 

תמיד גם דאגת לשחק איתי ולעשות איתי מעשי קונדס, כאילו שיש לי אחים, ולהוות לי דוגמא לאדם שואף, אסטרטג, יוצר, מנהל ומגשים בחייו את כל החלומות.

אדם לדוגמא! אדם שלמרות ילדותו הקשה ותנאי הפתיחה הבלתי אפשריים איתם התחלת בנית חיים ומשפחה מצוינת, הגעת במו ידיך וכישרונותיך לגדולות ונגעת בשמיים בכל מה שעשית.

לימים כשנולדו לי הילדים – יונתן ויובי – דאגת להם ואהבת אותם בדיוק כפי שאהבת אותי ואף יותר. עטפת אותם בכל הטוב האפשרי וליווית אותם בדרכם עד לרגע האחרון.

 

 

לפני חמש וחצי שנים כשהיית מאד חולה וכבר קראו לנו מבית החולים להיפרד ממך ולהתכונן להלוויה, אחרי שעזבת ל 48 שעות והיית בקומה, אתה החלטת לחזור כי דאגת לנו! והרגשת שזה עוד לא הזמן לעזוב אותנו ושיש עוד מה לעשות!

ולכן… כשפקחת את העיניים, עדיין מבולבל ומטושטש, השאלות הראשונות ששאלת את אמא הן האם אני והילדים בסדר? והאם שילמנו את הביטוח לרכב? והאם יש לנו מספיק כסף בחשבון הבנק? כן… כזה היית אבא – כל כך חכם, מתוכנן, אוהב ונדיב. חזרת רק כדי לעבור שוב על רשימת האינוונטר שלך כדי לוודא שהכל דופק ושאנחנו מסודרים.

ואפילו ביום ראשון האחרון כשהגיע הרופא מקופת החולים לבדוק אותך, אחרי שנלחמנו שיתנו לך תרופות חזקות יותר לשיכוך כאבים, ושאל אותך איפה כואב לך?ומה אתה מבקש? אמרת לו בערבית צחה אני לא צריך כלום דוקטור! אבל תעשה מערוף ותדאג לאשתי. תן לה תרופות שלא תכאב לה הרגל. ולי אמרת בעברית : תשלמי לו כמה שצריך שיטפל באמא.

אבאלה תמיד הייתי הילדה של אבא וכך אשאר. הרוח שלך תלווה אותי תמיד! יש לך חלק כל כך גדול ממי שאני! ומהאדם שהפכתי להיות!

אז ….נוח בשלום על משכבך אבאלה שלי היקר, אני אוהבת אותך אהבה אינסופית ומבטיחה לך שאשמור על אמא ועל הילדים בדיוק כפי שביקשת ממני! וכפי ששמרת עלינו כל החיים!

להתראות בגן עדן אבאלה שלי. אנחנו עוד ניפגש! ♥️♥️♥️💔💔

 

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.