אנרגיה חיובית

פינת הספר החכם 4

אנרגיה חיובית – 10 מרשמים להגברת חיונית, עוצמה ואהבה

ד"ר ג'ודית אורלוף

 

היי חברים,

ושוב אנחנו נפגשים פה בפינת הספר החכם! כמה זה כייף לי לחזור בכל פעם לספריה שלי ולשלוף, מבין מאות הספרים, את אלה שאני אוהבת במיוחד! ולמעשה, כולם היו בני 🙂 – אני אוהבת את כולם!

**********************************************

והיום אני בוחרת להמליץ על ד"ר ג'ודית אורלוף פסיכיאטרית ואינטואיטיבית רפואית, מרצה באוניברסיטת UCLA, ומחברת מספר רבי מכר העוסקים במערכת היחסים שבין אנרגיה ורפואה…תחום מרתק וחשוב מאין כמוהו ששייך לעולם "ניהול ועיצוב האנרגיה" בו גם אני עוסקת, מטפלת ומלמדת שנים רבות.
אחד הספרים שלה שאני אוהבת במיוחד נקרא אנרגיה חיובית ומביא הנחיות יוצאות דופן להגברת החיוניות, העוצמה והאהבה בחיים.

 

אנחנו חיים בעולם של אלימות אנוכיות כלכלה לא יציבה, מחלות מאיימות אבל גם בעולם של אהבה ניסים וריפוי. כל זה משפיע על האנרגיה שלנו, וזו משפיעה על האנשים סביבנו. אנחנו חלק משדות אנרגיה עצומים, פועמים ובלתי נראים. אנרגיה שלילית וחיובית גם יחד מעצבת את בריאותנו האישית והפלנטרית.

בהקשר הזה, מדברת ד"ר אורלוף על "פסיכיאטריית האנרגיה", מלמדת אותנו כיצד לתבוע מחדש את עוצמתנו האנרגטית כלומר, את החיוניות שלנו בעולם כה תזזיתי, מתיש ורווי במתח ומסבירה מהם מקורות האנרגיה בחיינו וכיצד ניתן להיעזר בהם על מנת לשמור על איזון ואנרגיה גבוהה ולחיות חיי סיפוק ומימוש.

לאחר מכן, היא מובילה אותנו צעד צעד בלימוד הנוסחה כיצד לבנות את האנרגיה החיובית שלנו ומפרטת מהם המרכיבים החיוניים לכך. כמו כן, היא מדגימה כיצד ניתן לנטרל את האנרגיה השלילית בחיינו, המחלישה אותנו ויוצרת מחלות, ולהתמודד עם שואבי אנרגיה כאלה ואחרים – הכל על מנת להשיג שלוות נפש ומודעות כיצד ניתן לנהל ולנווט את חיינו (קרי את האנרגיה שלנו).

הספר הזה מתקשר גם לספר הקודם עליו המלצתי (אדם רגיש מאד). ד"ר אורלוף שמה את הדגש על אנשים רגישים מאד ועל התמודדותם עם עומס אנרגטי. גם כאן הפסיכיאטריה האנרגתית מספקת כלים ואסטרטגיות להתמודדות.

 

ספר מרתק וחיוני לכולם!
ממליצה בחום!
שלכם באהבה רבה,
מיכל

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.