לרוץ למרחקים ארוכים

היי אהובים ואהובות,

לפני כמה ימים ישבתי עם אורי החמוד במוזה, על מלא פחמימות מתוקות ופיצוחים כמיטב המסורת שהנהיג, יחד עם אוסי שלנו, ודיברנו על הגשמה, על מיתוג אישי ועל להשאיר את החותם האישי שלנו בעולם.

ואז…השיחה מתגלגלת איך לא? לחיות האינדיאניות שלי שהן מורות לחיים ומלמדות הכול בכל תחום שהוא שקשור בהגשמה, בריפוי ובכלל.

ואז אני אומרת לאורי: בוא תבחר חיה שבא לך ללמוד ממנה היום…ככה באופן אינטואיטיבי מהבטן בלי לחשוב יותר מידי…ושואלת אותו במי הוא בוחר?

ואורי כמו אורי שתמיד סקרן וצמא לידע חדש עונה לי: "מעניין אותי לשמוע על חיה של דרך! מסקרן אותי להבין מה יש לחיות האינדיאניות ללמד אותי על "לעשות דרך"."

אוקיי …אני אומרת בלי להסס: הכול ברור! כשמש אנחנו הולכים לדבר היום על האייל. אחלה חיה של דרך!

 

 

ואז…אני מתחילה לספר לו שהאייל הוא בעל חיים בעל כוח עמידה מעולה שהמומחיות שלו היא ריצה למרחקים ארוכים!
ומה זה אומר? אורי שואל…

זה אומר שהוא גומע את הדרך שלו בתבונה רבה! כלומר, הוא מתנהל בה, מנהל אותה ועובר אותה באופן מאוד מאוזן ומושכל. במילים אחרות, הוא אשף בניהול האנרגיה האישית שלו ויודע לתכנן את דרכו מתחילתה ועד הגעתו ליעד בצורה מאוזנת כך שיגיע ליעד רענן וטוב לב מבלי להישחק.

הסגולה שלו היא מסוגלותו לגמוע את המרחק ולקבוע קצב אשר מאפשר לו להשתמש בכוח העמידה והאנרגיה שלו במלואם.

 

 

 

***************************************

אז מה המסר של האייל עבורנו ומה עושים איתו עכשיו בזמן הזה?

1. מבינים קודם כל שלעשות דרך! זה ענין של מודעות. ושהאייל הוא מודל להתנהלות בכל תהליך בחיים ובחיים עצמם. לכן, עלינו לתכנן את הדרך שלנו קדימה ליעדים שלנו בכל פרויקט/תחום בחיינו, מקטן עד גדול, ע"י חלוקה מאוזנת של האנרגיה.

2.. מפנימים שמדידת הצעדים שלנו בדרך למטרה תגרום לכוח העמידה שלנו לעלות.

3. מסתכלים על השבוע ,או החודש, הקרוב שלנו על התהליכים המרכזיים בהם ומתכננים! את הדרך שלנו. זוכרים לשמור על גיוון ולתת מקום הן לחובות ולדברים ש"צריך" לעשות והן לבילויים ולדברים ש"בא לנו" ואנחנו אוהבים לעשות ומטעינים אותנו באנרגיה ותומכים בנו בלהגיע ליעדים שלנו (ואם אתם מאלה שהעבודה שלכם עושה לכם טוב ומטעינה אתכם זכיתם!) ולא פחות חשוב משאירים זמן גם למנוחה, הגייה ורגיעה ועוד יותר לא פחות חשוב, שומרים אנרגיה לבלת"מים שמופיעים למשל בצורת חיות טורפות שאנחנו פוגשים בדרך ומעכבים אותנו או מאלצים אותנו לחשב מסלול מחדש .

4. זוכרים שאולי לא נגיע ליעד הכי מהר או ראשונים (ומזכירים לעצמינו שאנחנו לא בתחרות עם אף אחד כן?) אבל נגיע מבלי להישחק ולשרוף את כל מאגרי האנרגיה שלנו.

יללה לכו על זה!
שיהיה שבוע נהדר!

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.