שינוי תודעה (2) – הגיע הזמן ללקסיקון חדש

היי חברים,

לפני 10 חודשים כתבתי פוסט על שינוי תודעה (1) והיום הגיע הזמן להמשיך ולהעמיק בנושא הזה.

הפעם הנושא הזה מתחבר לחיות האינדיאניות שלי (איך לא?)  ומיד תבינו על מה מדובר.

מתחילים…

***************************************

"הימים עוברים שנה חולפת" אומר שיר הילדים ….

ואני לעומת זאת מרגישה …ש"הימים טסים ….שנה מואצת!"

והמילים האלה – "טסים", "עפים" ואפילו "מואצת" – הן בחוויה שלי "מילים של פעם"! שכבר לא באמת מתארות את תחושותיי, ואת אלה של הרבה אנשים מסביבי, בנוגע למה שקורה ביוניברס בזמן הזה. האנרגיה עכשיו הרבה יותר עוצמתית ותזזיתית ממה שהמילים הללו יכולות לתאר.

רבים מאיתנו חווים עכשיו ים של מורדות, נסיקות ועומקים מטורפים ואין לנו באמת את המילים כדי לתאר את החוויות הללו ולהעבירן הלאה לשאר העולם ולכן אנחנו מסתפקים במילים שהשפה שלנו מציעה…וזה לא מספק בכלל.

ומה שאמרתי עד עכשיו זה רק רובד ראשון של הדברים.

הרובד השני של הדברים, מדבר ע"כ שזה לא רק שהשנה האחרונה חלפה לה ונעלמה תוך "שנייה" אלא גם קיפלה בתוכה אינטנסיביות מדהימה, שינויים דרסטיים ועמוקים והיא הייתה שונה, כמעט בכל דבר ועניין, מאלה שהיו לפניה והיוותה רק את הפרומו לשנים שעומדות להגיע.

הרבה מאיתנו מרגישים שבשנה הזו קרו כל הדברים שהתכוונו אליהם הרבה שנים קודם. השקענו שנים בבניית יסודות ופלטפורמה למה שבא "כאילו" בבת אחת, פרץ את כל הגבולות והציף את כל הסכרים, הוציא אותנו מכל הפינות הנוחות ואמר לנו יללה לעבודה! נגמרו הסיפורים והתירוצים.

ומעבר לשני הרבדים הללו יש גם רובד השלישי לדברים שבו אנחנו מגלים שהכל שזור בהכל! משולב ומתמזג האחד עם השני.

 

 

ו"שינוי" זו מילה קטנה, עייפה וחסרת עוצמה מכדי להעביר את ההבנה התודעתית העצומה שהכול פשוט משנה צורה. מילה שאינה מסוגלת עוד לתאר את המציאות בה אנו חיים היום. גם המילה "טרנספורמציה" היא כבר לא משהו מבחינה אנרגטית😊 ואפילו המילה "מטמורפוזה" איבדה כבר מהעוצמה שלה.

מה שקורה עכשיו זה כבר הרבה יותר מכך! זו התפרקות של מבנים ישנים וממוסדים שהיו "חזקים ויציבים" דורות רבים אחורה. זו התפרקות של כל הדברים שאינם רלוונטיים עוד. זו התפרקות של תודעת המונים תקועה ושל DNA חברתי. וכל ההתפרקות הזו מתרחשת על מנת שניתן יהיה לבנות מחדש תודעה נקייה, זכה והולמת הרבה יותר את הכיוונים אליה צועדת האנושות.

ודבר זה נכון ברמה המערכתית היקומית וכמובן ברמה האישית של כל אחד ואחת מאתנו – זה תהליך דו כיווני. כולנו חווים את זה באופן כזה או אחר…ומי שלא מרגיש שמשהו גדול יותר מאתנו קורה פה עכשיו אני מאמינה שיתעורר ממש בקרוב אל החוויה וההוויה הזו. לא נשמע לי שזה הולך לדלג על אף אחד.

אז כבר אמרתי קודם, אין לנו מילה מתאימה בלקסיקון כדי לתאר את תחושת הטירוף של המהירות שבה דברים עפים, חולפים, משתנים ומתחלפים ואת האינטנסיביות העומקים והרבדים שלהם. חסרות לנו מילים הולמות. אז…אני מחפשת מילים חדשות! מתקדמות הרבה יותר מבחינה אנרגטית! שבכוחן לבטא את התחושות שלי, ושל שכמותי, ואת ההבנות הפנימיות שראשית, השנה שהייתה חלפה לה ביעף הרבה יתר "מהר" מהשנים שקדמו לה ושנית, שהשנים הבאות עלינו לטובה תהיינה "משהו אחר" לגמרי בהמון מובנים ורבדים. למעשה הן כבר עכשיו.

אין ספק שהגיע הזמן שגם השפה תעוף קדימה ותעבור שדרוג מבחינה אנרגטית כדי שתתאים את עצמה לקצב ולמרקם החדש המתהווים ואתם מוזמנים להציע מילים חדשות ולשלוח לי. אני ממש סקרנית לשמוע מה אתם חושבים על זה? אז אם יש לכם רעיונות למילים חדשות אשר הולמות יותר את מה שאתם חשים שעובר עליכם ועל העולם אשמח לשמוע! זה נראה לי נחוץ כדי לתאר את גלי האנרגיה המטורפים ובעלי עוצמת הענק אשר שוטפים אותנו ואת הפלנטה. אין ספק ששפה חדשה נדרשת עכשיו! בואו ניצור אותה ביחד.

 

 

***************************************

אז איך מתמודדים עם כל הטירוף והעומס הזה?

אז מה עושים עם כל המצב והזמן האינטנסיבי הזה?  אתם בטח תוהים ברמה הכמעט יום יומית.

אני יכולה לספר לכם מה אני עושה וכיצד מתמודדת לנוכח המצב והזמן הזה.

אני פועלת כל הזמן כדי לאזן את האנרגיות שלי וללמד את האנשים שפונים אלי לעשות אותו דבר ויש לכך הרבה מאד דרכים – החל מרגיעה (פשוט להחליט להרגיע בכל דרך אפשרית), המשך בתזונה מיטיבה וכלה בהתמסרות לגלים שמגיעים מתוך קבלה והבנה שעדיף לאפשר למה שבא לבוא ולמה שמבקש ללכת ולהשתחרר וללכת לדרכו.

הפסקתי פשוט להלחם או לאלץ את המציאות. אני פשוט מקבלת אותה כפי שהיא ובמקביל פועלת לקדם את מה שנראה לי חשוב והולם בחיי.

חוצמזה אני אדם לומד ולכן ,אני תמיד חותרת ללמוד ולהבין מה קורה פה? ולנקוט פעולות ממשיות על מנת להעלות את התדר שלי ושל סביבתי ולנווט ולקדם את הספינה האישית שלי במים הסוערים של היוניברס כרגע.

בנוסף, אני עובדת על חיבור לדברים שאני אוהבת ועל חזרה למקורות האינדיאנים שלי…וכשאני קמה בכל בוקר אני פותחת לרווחה את החלון במשרד שלי… ומה אני רואה? מלא צופיות צבעוניות ומתוקות מתעופפות ומשחקות בכייף על העץ היפה שלי ששכחתי את שמו (מי יכול להזכיר לי?).

 

 

ואז אני נזכרת שאנחנו אולי לחוצים, דואגים, עולים יורדים אבל עולם הטבע נשאר בשלו ותמיד מחזיר את עצמו לאיזון (וזאת על אף ולמרות ההרס הרב מעשה ידי האדם) ותמיד נשאר יפה, קסום ומאוזן וכל חיה מתעוררת בבוקר למהות שלה! בדיוק כפי שאנחנו אמורים להתעורר תמיד! ובמיוחד בזמן הזה.

הציפורים האלה מזכירות גם לי לשאוף להתעורר על בוקר למהות שלי ולחיות את היום שלי מתוכה. וכשזה קורה הכל נצבע בצבעים מרהיבים ממש כמו הצבעים של הצופית.

אז איזה כייף לפגוש חיה כזו שמביאה לפתח חלוני הבוקר את המהות שלה – את המתיקות האהבה ואת שמחת החיים. והחלון שלי הוא החלון גם שלכם ולכן אני בוחרת להפיץ בבוקר הזה את האנרגיה ואת המסר של הצופית עבור כולנו.

***************************************

אז מיהי הצופית ומה המסר שלה?

הצופית  – ציפור צבעונית קטנה ומהירה המכונה בעברית גם יונק דבש משום שהיא יונקת את צוף הפרחים.

היא מיטיבה לעוף ויכולה להניע את כנפיה בצורת הספרה 8 – סמל האינסוף ( ∞ ) דבר המאפשר לה לנוע בכל הכיוונים – למעלה, למטה, קדימה, אחורה, לצדדים, ואף לרחף באוויר ולהראות חסרת תנועה.

היא אוהבת להשתעשע בהנאה עם חברותיה ושומרת בקנאות על עצמאותה. חוץ מתקופת החיזור וההזדווגות היא אוהבת להיות לבד וליהנות מהחופש האישי.

 

הצופית נושאת עימה תדר אנרגטי גבוה ומואר של מתיקות, אהבה, שמחת החיים הטהורה, יופי והרמוניה. היא מתעופפת לה בין הפרחים עם שלל גווניה המקסימים, שרה להם וטועמת מצופם. והם…הפרחים…אוהבים אותה! כי הודות לה הם חיים ופורחים!

הצופית מלמדת אותנו לרפא את עצמינו בעזרת סגולות הפרחים כמו למשל, תמציות פרחי באך ואחרות. בנוסף, היא מלמדת אותנו את הערך שבהבאת שמחת חיים וקלילות לחיינו ולחיי האחרים ועל הפקת המיטב מכל אדם ומערכת יחסים.

כושרה המדהים לעוף מרחקים ארוכים, באופן רצוף ומהיר, מלמדות על כוח סיבולת, קסם ויכולת להשיג את מה שנראה כבלתי אפשרי. זריזותה מזכירה לכולנו ליהנות כל זמן שאנו יכולים ובמהירות האפשרית כלומר, לקחת כאן ועכשיו את הטוב ולינוק אותו פנימה באהבה ובשמחה!

עבור הצופית החיים הם עולם של עונג טהור ומתמשך. כושרה לינוק נקטר מן הפרחים מדגים לכולנו כיצד לדלות את נקטר החיים בעצמנו וכיצד למצוא שמחה ומתיקות בכל מצב! אפילו אם הוא מאתגר.

הצופית לא נשארת, רגע אחד מיותר, במקום בו שורות אנרגיות שליליות, הלבבות סגורים ואין בו אור והרמוניה. אין לה זמן לבזבז על שכאלה היא מעדיפה לעוף אל הפרח הבא.

 

 

בעיני האינדיאנים הצופית מסמלת, מזמנת ומהווה פתח אל האנרגיה האדירה ביותר, בכל העולמות ומעבר להם, האהבה! מסיבה הזו ראו האינדיאנים את נוצותיה כבעלות איכויות של קסם אשר פותחות את הלב ומקרבות אהבה. הן שימשו במשך אלפי שנים, להכנת קמעות אהבה ולעשיית קסמים הקשורים באהבה.

בנוסף, נחשבת הצופית לאדונית האור. רוחה מסלקת את החשיכה ומחזירה את האור והצבע אשר מביאים יופי ונועם לחיים. בכך, היא תומכת בכולנו ומפיחה רוח חיים  בכל אלו הצעדים בשבילי ההתפתחות והצמיחה ומלמדת אותנו איך לסלק את החשכה של עצמנו ולתת שם וכבוד למסע.

הצופית מביאה תנועה של ריקוד אינסופי, יופי וצבעוניות, שירה וניגונים של התרגשות ושל אש התמיד הפועמת בתוך הלב ומתוכו אל כל עבר.

היא מביאה גם חתירה מלאת נחישות ותעוזה אל עבר הצוף והמתיקות של החיים.

רוח הצופית מלטפת, מרפאה ומחבקת ומחזירה אותנו, באופן מהיר ומדויק, ללבנו וללב ליבם של הדברים שאנחנו אוהבים ובמילים אחרות למקור הנשמתי שלנו.

***************************************

מדוע בחרה הצופית להתגלות בפנינו דווקא עכשיו?

כי דווקא עכשיו זה הזמן לאהבה! יותר מתמיד!

דווקא עכשיו כשהכול מאתגר ועמוס, צופית מתגלה בפנינו, בטיסה מהירה, צבעונית ובזריזות כנפיים, כדי להכניס בנו רוח, הארה, קלילות, אהבה, שמחה וטוב ולשמש לנו השראה נעימה והרמונית במערכות היחסים שלנו עם עצמינו ועם העולם.

בהווייתה היא מזכירה לנו שלא צריך לקחת הכול ברצינות תהומית ושאפשר להשתעשע, ליהנות הנאה צרופה מהחיים ואפילו להתגלגל מצחוק (כן! זה ממש בריא! האמת? תרופה להרבה מחלות).

היא מביאה איתה פרץ של אנרגיה חדשה ונקייה, ששוטפת את כולנו בנחשול של אהבה, ומפצירה בנו לוותר על גישתנו השיפוטית ופשוט להירגע אל תוך עצמינו! ולאפשר לה לשטוף את כולנו בים של אהבה ולהעיף את התדר האנרגטי שלנו למרומים.

מטרת ביקורה של הצופית אצל היא אחת! יש לה משימה! – להביא לנו יופי, חופש ושמחת חיים למלא אותנו באור ולהבריח מאיתנו את החושך.

הצופית לא מסוגלת לחיות בשבי או בכלוב. אם כולאים אותה או מאלצים אותה לחיות בסביבה רעילה היא מתה מיד.

 

 

 

לכן חברים, אם נסכם…אני  בטוחה שכולכם הבנתם את המסר!

הזמן עכשיו הוא לקבל את הזמנתה המסוגננת של הצופית ולעוף איתה ואחרי רוחה הנהדרת עם כל הלב, להתמלא בפרץ של שמחת חיים, להתרונן, להתמסר באופן מלא ליופי ולמציאת הצוף שבחיים…. להשיל מעליכם את כל מה שאינו מביא אושר ושמחה ואת כל מה שמעכב אתכם מלפרוש כנפי צבעי קשת וללמוד לעוף.

כמו כן, הנכם מוזמנים להיות נכונים להתבונן אל תוך לבכם, להעמיק בו, לרפא את כאביו, להרגיע את פחדיו ויחד עם אדונית האור לנסוק אל תוך פרחי הבריאה ולשתות את צופם – נקטר העינוגים של החיים – האהבה!

שיהיו חגים שמחים מלאים ברוח הצופית לרוב!

שלכם באהבה,

מיכל

***************************************

מקורות

1. ג'יימי סאמס, דייויד קרסון, 1999.קלפי סגולה. הוצאת ענבר.
2. טד אנדרוס, 1999, שפת החיות. הוצאת אור-עם.
3. דוב טרובניק, 2007 מאיה -סודות התרבות הנעלמת. הוצאת הרוח הגדולה.

4. תמונות חינמיות – Flicker

 

 

 

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.