הולכים אל הלא נודע…

טוטם הפנתר השחור!

היי יקרים ויקרות,
איזו תקופה משונה עכשיו נכון?

אנשים רבים מסתובבים עצבנים וחסרי מנוחה לא יודעים מה לעשות עם עצמם ולאן לפנות… כולל אלה שהקורונה עשתה להם טוב! וחוו שקט ושלווה, בתקופת הביג סגר, ו/או גילו את פלא העבודה מהבית דרך הזום.

כרגע שום דבר לא ברור! כל שנייה הכול משתנה. יום אחד אפשר כבר לטוס לחו"ל, בלי בדיקת קורונה ובלי בידוד בחזור ויום אחריו כבר לא! השמיים נסגרים מחדש, עוד לפני שנפתחו, כי מנין החולים עולה.

אנשים מסתובבים עם מסיכות ברחובות, התנועה עדיין דלילה וכל המצב הזה דיי מדכא. כל יום יש גילויים שערורייתיים חדשים והתנודתיות של מספר הנדבקים משפיעה על כל תחומי החיים – כלכלה, עבודה, בריאות, חינוך, תרבות, תיירות ומה לא?

בקיצור, יש לנו פה מצב נתון חדש ולא מוכר, שמתמשך מעבר למה שציפינו, ומתחיל למרוט לנו את העצבים מבלי שאנחנו רואים הסוף.הכול מאד תנודתי וספקולטיבי.

וראבאק מה אתנו?

מה אנחנו אמורים לעשות עם כל ה"יופי" הזה?

לשים עליו מסיכה? או שלא?

להסיר סוף סוף את כפפות הגומי הלוחצות ולעשות מעשה?

להשמיע את קולנו? מה???

לאף אחד אין תשובות בית ספר.

***********************************

אז בזמן הרגיש והמתסכל הזה, שהכול בו לא בהיר ואנחנו מסתפקים בטחינות באמצעי התקשורת ולא נוקטים בפעולה כלשהי צריך לפחות לסדר לעצמינו את הראש! וזו סיטואציה מאתגרת.

מהסיבה הזו, החלטתי ללכת שוב לחיות שלי ולשאול אותן מי מהן מתנדבת הפעם להעביר מסר לאומה בזמן הזה? כלומר, לתת לנו קצת ערך מוסף וטיפים להתנהלות היומיומית ובכלל כשהכול לוט בערפל.

והמתנדבת התורנית קפצה מיד! זו שהיא במקרה גם אחת מהחיות הכי עוצמתיות בערכת הקלפים! חיה שאם פוגשים אותה צריך לתת לה הרבה כבוד! ובטח שלא כדאי להתעסק איתה או עם המסר המאתגר אותו היא מביאה. צריך רק להגיד בנימוס תודה רבה! ולעשות את מה שהיא מציעה לנו בזמן הזה.

***********************************

אז מה בעצם קורה פה?

משהו אחר שלא הכרנו בעבר. את זה כבר כולנו מבינים. ובכל זאת, בכל יום מוסיפים לנו עוד קצת מהמשהו הזה. כל יום נועצים לנו עוד נעץ מעצבן או מפחיד על לוח המשחק שלנו.

האנרגיות בשטח ממשיכות להיות חזקות ועצבניות… מעיפות מעל פני השטח את כל מה שצריך להיחשף החוצה, מאירות בזרקור ענק של אור כל פינה חשוכה ומאובקת, מנקות וחושפות את המקור של כל הדברים ללא יוצא מן הכלל.

מצד אחד, הן מציפות על פני השטח שחיתויות, קשיים חברתיים, בריאותיים וכלכליים ועוד, ומצד שני, הן מביאות עימן קפיצות קוונטיות והתקדמות מטאורית בשטחים ובמובנים רבים.

הדברים הללו קורים באופן סימולטני ולרבים נדמה שאין כיוון או שלפחות לא ברור מהו הכיוון איליו אנחנו צועדים כאנושות וגם כמובן כמדינה.
כך או כך כולנו מושפעים מהלך הרוח הזה מאד ואף נסחפים עם הזרם ואם לא אתו אז בלית ברירה עם החוקים והמגבלות שמטילים עלינו.

וזה לא משנה כמה ננסה לשמור על עצמינו מחוץ למשחק. לחיות בתנאי מעבדה ולא להיסחף. לא יעזור לנו! אנחנו חלק מההוויה הכללית. כולנו אחד! משפיעים ומושפעים, ואמורים לנהל את חיינו הפרטיים באיזון, שמחה ומימוש גם כשבחוץ נראה שיש כאוס והדברים מתפרקים.

והיום זה חשוב מתמיד, כי אנחנו משפיעים יותר מאי פעם על מעגלים רבים של אנשים, ולכן ישנה חשיבות גדולה לניהול חיינו באור המודעות המתרחבת למען הכלל . בנוסף, חשוב להבין שכל ההתפרקות הזו מתרחשת לצורך בניה מחודשת! מהיסוד! של מבנים בריאים ונקיים יותר תרתי משמע. של סדר חדש. שאיננו יודעים עוד מהו? או איך הוא נראה? אך אנחנו כן יודעים שהוא מתהווה.

ואני פוגשת המון אנשים ששואלים את עצמם בזמן הזה: "איך אנחנו אמורים להתנהל בכל הכאוס הזה? וגם לשמור על שפיות ואיזון? כאשר הכול כל כך לא ודאי ואנחנו לא יודעים לאן הדברים מובילים? מה אנחנו אמורים לעשות עם הפרנסה? הביטחון? הבריאות? איך אפשר לתכנן משהו אם לא ברור מה ילד יום? והכל כל כך נזיל ולא צפוי?

והם צודקים! השאלות הללו ממש במקום! כי אף אחד לא באמת יודע למה לצפות ואיך לפרש ולהבין את מה שקורה. כולנו עוסקים רוב הזמן בספקולציות ובניסיונות לחזות את העתיד לבוא אבל בתכל'ס לא שולטים בכלום ואין לנו מושג מה באמת יהיה מחר. כולנו הולכים אל הלא נודע! כפי ששר דני סנדרסון…

ושאלת השאלות היא: איך מתמודדים עם המצב הזה?

הרי כולנו רוצים לפצח את חידת הבריאה ולהבין כיצד ליצור מציאות רצויה בחיינו? בלי קשר לקורונה. עשינו את זה גם הרבה לפני כן.

כולנו כמהים להבין איך ניתן לתכנן ולשלוט בחיינו על מנת להצליח ולהיות מאושרים וממומשים? ויותר מכך, לרבים מאתנו יש צורך לארגן את הכאוס שסביבנו, ליצור סדר פנימי וחיצוני ולדעת שיש חוקיות וסדר בבריאה.

ולמרות כל זאת אנחנו חיים באי ודאות בנושאים רבים, צריכים לקחת סיכונים כדי לצמוח ולהתקדם, להיות אמיצים כדי לעבור דרך הפחדים והחסמים שלנו ולגדול.
אז…איך עושים את זה? איך מתגברים על הפחד מאי הודאות? איך מנהלים את חיינו במצב בו השינוי הוא הדבר הקבוע והוודאי היחיד? איך יודעים, למרות הכול, להתכונן לקראת הבאות? ולהתחבר ולצעוד בהתמדה בדרך האישית שלנו ולהתמסר לשאיפות ולכמיהות הלב?

נשמע שלכל השאלות הללו של כולנו אין תשובות ברורות בזמן הזה במיוחד נכון?
אז זהו שלא. דווקא יש! ויש גם מי שיענה לנו עליהן!

מומחה גדול ומלומד בנושא הזה. גורם מקצועי! מהשורה הראשונה המתמחה אלפי שנים ב"דיני הלא נודע".
ולכן, בשלב הזה אני מעבירה לו את שרביט הדיבור ומזמינה גם אתכם להקשיב לו ללמוד ממנו ולהחכים. מה שבטוח הוא שבמקרה הזה לא נוכל להשתמש במינוח "הכה את המומחה"… ומיד תבינו למה.

***********************************

אז… מיהו המומחה האולטימטיבי לדיני הלא נודע?

המומחה האולטימטיבי בסוגיית ה"הליכה אל הלא נודע" הוא הפנתר השחור. הוא מופיע כאן היום כדי לתמוך בכולנו בתקופת אי הודאות והקושי אותה כולנו חווים כפרטים וכאנושות.

מדובר בבעל חיים מאד עוצמתי שהשפיע רבות על חלק גדול מהנועצים והקוראים שלי לאורך השנים, בשל המסרים העמוקים שהוא נושא עימו. כבר כתבתי עליו בעבר והיום הוא מבקש להופיע היום שוב!

"המון דברים השתנו מאז שכתבת עלי" הוא אומר לי. "הגיע הזמן לעדכן את המסרים שלי ולהתאימם לרוח התקופה. זה נכון…המסרים והסגולות שאני מביא איתי הם עתיקים מאד והאמת שבהם נצחית! אך, יחד עם זאת, האנרגיה הפועמת בנשמת היקום משתנה ומתפתחת כל הזמן! וחיוני לעשות, אחת לתקופה, התאמה מחודשת ועדכון של ה"אפליקציה" החינמית שאני מעניק לכל בני האדם החפצים ליהנות ממתנת מודעותם ההולכת ומתפתחת. ולכן, יש בפי היום, עבורך ועבור קוראייך, המלצות ומסרים עוצמתיים במיוחד! שאם אמקד את מהותם במשפט אחד מרכזי אומר לכם: חבקו את הלא נודע!!!"

ומשפט המפתח הזה של הפנתר השחור, מתקשר לשאלות שהעליתי בתחילת הפוסט ומחדד לנו את העובדה שיש לנו 2 אופציות! להתמודדות עם המצב.

האחת היא לחיות את חיינו מתוך בהלה ופחדים ולהיות מנוהלים על ידיהם ועל ידי הסביבה. ..והשנייה היא פשוט לתת אמון ולבטוח! בעצמינו! ובלא נודע! לחבק אותו חיבוק גדול!!! ולהכיל אותו. כלומר, להסכים לאמץ לחיקנו מראש את כל מה שיגיע! את מה שמתוכנן ומה שלא, את מה שנעים ומשמח וגם את מה שמאתגר ומכאיב.
הפנתר, בטח כבר הבנתם, מזמין אותנו כמובן לבחור באופציה השנייה! ולקבל את כל הדברים והמצבים שמגיעים בברכה ובאהבה.

הוא מציע לנו לבטוח קודם כל בעצמינו! ולהסכים להאמין שבכל רגע נתון שיגיע לפתחינו אנחנו כבר נדע מה לעשות! וכיצד לפעול אפילו אם לא הכינו אותנו לכך מראש ולמרות שהמצב החדש, והמורכב לעיתים, הגיע ללא הוראות הפעלה.

הוא מזמין אותנו לבטוח שהכיוון בו אנו צועדים הוא תמיד חיובי וכלפי מעלה ושמשהו הרבה יותר טוב ומואר נמצא בפתח, או למעשה כבר קורה, והכל מתוך מטרה שחיינו יהיו טובים, מספקים וממומשים כאן על פני האדמה.

האם המלצה כזו נשמעת לכם מוזרה? מפחידה? מרתקת? במיוחד לאור כל מה שקורה היום בעולם?
כן? לא?

בואו נחקור אותה ביחד.

***********************************

מיהו הפנתר השחור האינדיאני ומהן סגולותיו?

הפנתר השחור הוא סמל רב עוצמה לאומץ לב תוקפנות אכזרית וכוח. הוא פועל בעיקר בחושך כשגופו השחור משמש לו כהסוואה טובה.

הוא אצן מעולה, טפסן, שחיין, קליל ותוקף את טרפו הפתעה. ראייתו ושמיעתו חדות ויש לו יכולת קליטה פנומנאלית למתרחש בסביבתו. הוא מתפקד היטב בשטחים רבים ולכן הפך לסמל של עוצמה אינסופית עם כוחות מאגיים ועם יכולת לעבור מקיום מוגבל וחיים חדשים וחסרי מגבלות.

סגולתו המרכזית קשורה לצבעו השחור. הוא מייצג עבור האינדיאנים את החשיכה! כלומר את הריק! משמעות הריק יכולה להיות "שום דבר" אך באותה מידה היא יכולה להוות את הפוטנציאל לה כ ל – כל אפשרויות הבריאה וכל הפוטנציאלים הניתנים להגשמה. להבנת האינדיאנים, כשאנו נכנסים אל תוך הריק מתוך חוסר ידיעה, התמסרות ונכונות לחוות וללמוד, אנו מתחברים למעשה לפוטנציאל האינסופי המכיל בתוכו את כל האפשרויות בכל המישורים. ולכן, האפילה לדעתם היא בדיוק המקום לחפש ולמצוא תשובות! להתחבר לכוחות האמיתיים שלנו ושל היקום!, לקבל ריפוי ולהגיע לאורה החבוי של האמת.

***********************************

מהו מסר הפנתר השחור בזמן הזה?

הפנתר השחור מגיח היום במיוחד כדי להזכיר לכולנו להעמיק פנימה, אל הריק שבתוכנו ולגלות את כל המקומות הלא מוכרים בתוכנו שזקוקים לריפוי. בנוכחותו הוא מלמד אותנו להתייצב מול פחדינו, לחקור את הצללים שבתוכנו ולהתמודד עימם. סגולותיו מסייעות לנו לעבור דרך ומעבר לכל אלה ולמצוא את כוח הריפוי אשר מצוי באפלת הלא נודע.

הוא בא כדי להמליץ לכולנו לקבל את הזמנים המיוחדים הללו על כל החוויות, המתנות והאתגרים שהם נושאים בחובם בברכה ובחיבוק גדול!

הוא בא לומר לנו, עד כמה שזה ישמע מוזר כרגע, שאין באמת סיבה לדאוג לעתיד לבוא שכן אנו חיים בהווה! ודאגה לא תעזור. להיפך! אם נמקד את האנרגיה שלנו כדי להפוך את הרגע הנוכחי להכי טוב שיש כך יתווספו להם עוד ועוד רגעים שכאלה לכדי עתיד טוב! מה שאנחנו עושים עכשיו ברמה האישית והגלובאלית הוא זה שיקבע את מה שיבוא אחר כך אפילו אם נדמה לנו שגורמים חיצוניים אחרים שולטים על הברז ועל מה שיקרה בסופו של דבר.

נוכחותו, באה גם להזכיר לנו שנכון יהיה עבורנו להתעמת עם החששות הכרוכים בהליכה אל הלא נודע! וזה אומר מבחינתו להסכים להרפות מהפחדים בנוגע לעתיד, שמעכבים את המימוש וההגשמה שלנו, ולהיות מוכנים לעבור דרכם… כלומר, ללמוד לסמוך על תהליך החיים ועל המסתוריות המתגלה בהדרגה בחיינו, לזרום עימם ולבטוח בכך שאנחנו לא אמורים להבין כרגע את הכול וכל דבר יתגלה בעיתו. אפשר לעשות זאת ע"י התחברות לאמונה שכל מה שקורה הינו לטובה ואינו מקרי!

"אם תעשו כן ותאפשרו" אומר לנו הפנתר "החיים שלכם כבר ייצרו את עצמם לתהליכים ולתוצאות הרצויות לכם שכן, האמונה והכוונה הן בסיס כל הדברים".

***********************************

רקע למסרים – משמעות הזמנים בהם אנו חיים

כרקע למסרים שהציג מבקש הפנתר השחור להאיר לנו מנקודת מבטו את התשובה לשאלה: מהי משמעות הזמן בו אנו חיים ומהי מהות החוויות אותן אנו חווים כעת?
להבנתו, חלק מכוונת הטרנספורמציה שמתרחשת פה, כבר כמה שנים, בעוצמה הולכת וגוברת כוללת שבירת מבנים, דפוסים והרגלים ומטרתה לסייע לכולנו להתעורר וליצור סדר עולמי חדש שעוד לא היה כמותו שעל פיו נחיה את חיינו.

"כפי שכולכם נוכחים" אומר לנו הפנתר השחור… "בזמן הזה שום דבר כבר לא מובן מאליו או צפוי! אתם כבר מבינים שיש מערכות יחסים ומבנים שהגיעו לסוף דרכם …לדד אנד. ואתם חשים שמשהו מת אבל משהו אחר עוד לא נולד. נוצר מין חלל שכזה ולא ברור לכם לאן כל זה לוקח אתכם.
כולכם בהשתנות! לא רק הסביבה שלכם. ואתם נפעמים לנוכח גילוי ה"אני החדש" שלכם שלא מפסיק להשתדרג כל הזמן!

פתאום אתם שמים לב שאנשים באים אליכם בטענות שאתם לא עקביים או נאמנים עוד לכל מיני דברים שאמרתם בעבר ואינכם מתנהגים כמו פעם. והאמירות הללו אולי מקוממות אתכם אבל בליבכם פנימה אתם יודעים שהם צודקים. אתם חשים שאתם משתנים אבל עדיין לא מבינים בדיוק מה קורה כאן? לאן זה הולך? ואיך להסביר את מה שאתם חשים במילים?

אז… אגלה לכם, שהמקור להשתנות הזו הוא החתירה לחירות של הנשמה! כולם רוצים חופש! חשים צורך פנימי עז לחוות חוויות חדשות ומעצימות ולבחון רעיונות, חוקים ונקודות מבט באופן מחודש. לא מוכנים לקבל אמת של אף אחד כמוחלטת. לא מסכימים לרצות יותר את סביבתם וכמהים להשיל מעליהם את "עצמם" הלא מעודכן ולהתחדש. כל התהליכים הללו דורשים מהם….כלומר מכם לזרוק לפח "צדקנות" "שיפוטיות" ועוד כל מיני דעות והתנהגויות כאלה ואחרות.

אתם כבר לא מוכנים יותר לעבוד אצל הילדים או ההורים או בני הזוג רק כי מצפים מכם…רק כי מישהו החליט שזה מה שאתם צריכים לעשות.
כולכם עושים בזמן הזה צעדים כאלה ואחרים בחייכם במטרה לצאת מהמשבצת בה חייתם עד כה ולהתרחב ולגדול אל החופש האישי.

ונכון…זה מאד מפחיד! והמון אנשים מרגישים שזהו אתגר עצום עבורם! אבל לשמחתכם מסתבר שההישארות במשבצת כבר אינה אפשרית יותר בזמן הזה. עיינו ערך קורונה.

למעשה ,אתם יכולים לבחור בין למות בתוך המשבצת מחוסר אוויר והזנה או להסכים להיות אמיצים ולהוציא רגל אחת ממנה בזהירות ואח"כ את הרגל השנייה ואת כל הגוף… להסכים להסתכן בהפרת הנורמות והציפיות של כולם ולהיווכח ששום דבר נורא לא קרה! אלא בדיוק להיפך! המון אנרגיה השתחררה מהמאבק ומהסבל והיא יכולה להיות מופנית לבניית העולם החדש שלכם. זה הבריא, הנקי והמקדם והמשודרג.

ולמה זה קורה? מה קרה שהמשבצת כבר כ"כ צרה מלהכיל את מי שאתם?

והתשובה לכך היא, שמודעות חדשה יורדת עליכם, באופן אינטנסיבי הולך וגובר, משפיעה ומתגלמת למעשה בכל תחום בחייכם – . והיא נמצאת באוויר שאותו אתם נושמים, באור השמש המוקרן על המזון שלכם, בגופכם ובמערכות היחסים שלכם.

רובכם עדיין לא יודעים איך לאכול את אותה אנרגיה עוצמתית ואיך להכיל אותה ולהתמזג עימה…פוחדים ממנה… לא מבינים שבסה"כ צריך לאפשר לה לזרום ולא צריך לעשות מעבר לכך כלום.

ולכן, במקום לאפשר אתם מגיבים אליה בהתעלמות או דרך מאבק. מנסים לשלוט ולדכא את ה"כוח החדש" והמיוחד הזה המתעורר בתוככם ומבקש ביטוי.
אתם עושים זאת ע"י חזרה להרגלים הישנים והיסחפות להתמכרויות אבל זה לא באמת עוזר לכם. להיפך! זה רק מתסכל אתכם וגורם לכם להרגיש שהכל תקוע. ..שהגעתם ל"דד אנד"..לסופה של הדרך במובנים רבים. והתהליך הזה מתיש אתכם, מרוקן אתכם מאנרגיית חיים ומביא לאיבוד הקשר שלכם עם השמחה והיצירה בחייכם כלומר, עם המקומות המטעינים אתכם וגורמים לכם לסיפוק.

אתם במובן מסוים, כמו אדם שהתעורר הרגע משינה ארוכה ונעמד מול המראה, מתבונן ומחפש בה את עצמו! אבל הוא לא מזהה מה שהוא רואה! יודעים למה?
כי המראה כבר לא משקפת לו את מי שהיה בעבר! אלא את מי שהוא היום! "אני חדש" שהוא עדיין לא מזדהה אתו. ולכן רובכם, כמו אותו אדם, מתבוננים במראת חייכם ושואלים: " מי זה? מה הוא עושה?" לפעמים אתם שמחים עם מה שאתם מגלים במראה ולעיתים נבהלים. וזה כל הזמן משתנה מה שקורה ב"תוך" המראה הזו.

אז כולכם משתנים…כל אחד בקצב שלו. נמצאים בתוך ריק מסוים שיש בו אנרגיה רבה שעדיין לא ניתן לנתב אותה להגשמה חומרית כלומר, ניצבים מול מראה ריקה שאינה משקפת דבר. לא רואים כלום! רק חלל ללא צורה. וזה מאד מבהיל כי זוהי תחושה של איבוד שליטה ועמידה בפני הלא ידוע. חוויה שאי אפשר באמת לתכנן כלום. וזהו מצב קשה ולא מוכר עבורכם שמאלץ אתכם להתחיל לתפוש את עצמכם ואת העולם כולו בצורה חדשה ושונה.

אז אם לסכם, אומר לכם שאני מקווה שתקבלו את מסריי בסבלנות ובאהבה ותרוצו ליישמם! וזה אומר שתרשו לעצמכם להפסיק לדאוג למרות ועל אף כל מה שמתרחש מסביב. שחררו את עצמכם מהנחות ומציפיות.

אתם יכולים עדיין לעשות חשיבה ותכנון כללי קדימה ולהגדיר את הנתיב המקרב אתכם לחזון חייכם… אך יחד עם זאת הקפידו גם לשמור על הקשבה למה שקורה סביב, על פתיחות לדרכים חדשות ומתקדמות ולאפשרויות מדהימות נוספות שכל הזמן מציגות את עצמן ומתגלות בפניכן. שמרו על אופטימיות נצחית ולא משנה מה, על גמישות מחשבתית ורוחנית ועל השתנות תוך כדי תנועה. כל הזמן! בכל רגע נתון!

לכן בצעו כל הזמן התאמות ושדרוגים היכן שחייכם מבקשים זאת. חיו מתוך תכלית של נתינה ותרומה לסביבה ושל מימוש המתנות איתן באתם לעולם למען רווחת הכלל. צעדו בכל רגע ברוח הלב והאמת ושאפו, כל הזמן עוד ועוד, להגברת המודעות שלכם למען תוכלו לנווט את מושכות חייכם ולהתקדם במהירות משמחת אל עבר הגשמת כמיהותיכם וחלומותיכם.

וגם כאשר מופיעות בפתחיכם התנסויות מאתגרות מאד כמו עכשיו התבוננו בהן והכילו אותן. דעו שהן באו כדי ללמד אתכם משהו על עצמכם מתוך מטרה לסייע לכם להתפתח, לצמוח ולהתקדם במסעכם. האמינו שכל נפילה או רגרסיה באה כדי לחבר אתכם לראייה מדויקת יותר של מציאות חייכם ולסלול עבורכם את הדרך למדרגה הבאה…הגבוהה יותר".

אז אלה הם הקווים המנחים חברים – המצפן אשר יביא אתכם תמיד לחוף מבטחים. למי שאתם! וכאשר תרגישו מבולבלים ומפוחדים הבינו שזו אשליה, שאלה הצללים שלכם ששולטים בכיפה ופשוט כנסו פנימה אל הדממה הריקה שבקרבכם, למרחב הכי בטוח, מוגן ומזין עבורכם וקראו לי כדי שאבוא לחזק אתכם.
ומתוך המקום הזה שלחו את הצללים הללו לעזאזל!!! שחררו כל רגש של חוסר נוחות ומגבלה וסרבו לכופף את נשמתכם לטובת מנגנוני הכחשה, צידוקים, או תרגילים מנטליים כאלה ואחרים. זכרו שהפחד מ"מה יהיה" תמיד מפריע ליהנות מהרגע הנוכחי…ומתנת החיים היא ההווה אפילו שיש קורונה בעולם".

***********************************

אז…אם נסכם חברים, הפנתר השחור מזמין את כולנו בזמן הזה להיכנס פנימה, להתבונן, לחקור, לבחון ולנטר על בסיס קבוע את המחשבות שלנו ואת ה"חומרים" אותם אנחנו בוחרים להכניס לתוכנו.

כמו כן ,הוא מציע לנו להתחבר תמיד לתדרים של שפע, שמחה, אהבה והנאה ולבטוח! פשוט לבטוח! בעצמינו ובנתיבי החיים ולדעת שאנו צועדים למקומות הכי טובים שיש אפילו אם בחוץ המצב נראה מדאיג והולך לכיוונים לא חיוביים כמו עכשיו.

ברגע שנטווה את התדרים הללו בנשמתנו זה גם מה שנקבל בחיינו! זה יהיה התדר של הדברים והאנשים שנפגוש במציאות…גם במציאות של הזמן הזה.
ונכון, לא תמיד הכול יהיה קל וורוד. יהיו גם קשיים ואתגרים. אבל ככה זה בבית ספר לא? לומדים! עושים עבודה ומתפתחים.

וכפי שאתם יכולים להתרשם, מדמותו המאיימת של הפנתר השחור.. יש לגילויים ולמסרים שהוא מביא מחיר! במילים אחרות, הוא מצפה שנשתמש במסרים שלו! שניישם! משום להבנתו, כשאדם רוצה לגלות את עצמו ידיעה בלבד אינה מספיקה! עשייה נדרשת גם כן! תמיד!

אז…הקשיבו למסריו ועשו את מה שנדרש!!!

ואם עדיין קשה לכם עם הרעיונות שהוא מביא, או שיש בכם התנגדות כלשהיא, או שאתם פשוט מתים מפחד מהעתיד לבוא שננו בליבכם את המסר שלו ופזמו יחד עם דוריס דיי את המילים שאמא שלה אמרה כבר מזמן לפני ה מ ו ן שנים כשהיתה ילדה קטנה – "Que Sera Sera" – ובעברית פשוטה – מה שיהיה יהיה! כי ה כ ל לטובה!

זהו חברים!

עד כאן דבר הפנתר השחור ודבריה של אמא של דוריס …

וכמו תמיד… כל מי שמבקש להתחבר לכמיהות ליבו, להאיר את חייו בטוב, בשמחה, באהבה ובהגשמה חדשה …ולהתמודד בהצלחה עם כל מה שקורה עכשיו ועם אתגרי החיים שבדרך …אני פה בשבילו!

דברו איתי

0505294800

כתבו לי

doc@michaldvir.com

וכנסו למצוא עוד פרטים בדף הפייסבוק שלי

ובבלוג שלי "נתיב האור"

שבוע טוב! וימים רגועים וטובים!
שלכם באהבה רבה,
מיכל

 


לחצו כאן לפרטים על פגישת ייעוץ

 

***********************************

מקורות

ג'יימי סאמס, דייויד קרסון, 1999 – קלפי סגולה. הוצאת ענבר ארוח כפרי.
טד אנדרוס 1999, שפת החיות הוצאת אור- עם.
מעגל הארגמן

תגובות

תגובות

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.