להתעורר או לא להתעורר?

היי יקרות ויקרים,

להתעורר או לא להתעורר?

זו השאלה!

 

 

בחרתי לעסוק בה כי בזמן האחרון אני פוגשת סביבי המון א-נשים שבוחרים להתעורר.

ועוד מעט אסביר למה כוונתי במושג הזה.

התחלתי להרגיש את ההתעוררות הזו כבר לפני שני עשורים. זה התחיל בטפטופים במהלך שנות ה – 90…התגבר בהדרגה בעשור הראשון של שנות ה – 2000 והיום זה הפך ממש למבול. ל"מגיפה" מבורכת עד מאד!

 

 

 

ואני כמובן יכולה ויכולתי לראות את ההתעוררות הזאת, ולהבחין בניואנסים שלה, אצל א-נשים מסביבי כי גם אני בעצמי בחרתי להקיץ לפני שנים רבות משנת היופי שלי, לפרוץ את אזורי הנוחות,  ולצאת לחקור את ה"עולם הגדול" הפנימי שלי כדי להרגיש טוב יותר, להגיע למחוזות מתאימים ומדויקים יותר עבורי, לממש את מי שאני ולהביא לעולם את מתנותיי.

בנוסף, בשל בחירתי המקצועית ללוות ולתמוך בא-נשים, בתהליכי החיים השונים, אני נחשפת יותר ויותר לעוד ועוד מקרים של כאלה אשר בוחרים לעלות על "רכבת המודעות" ומסכימים לקבל את מתנת ההתעוררות לחייהם באופן טוטלי. ובכל פעם מחדש, זה הכי מרגש אותי בעולם לפגוש איש או אישה שמחליטים ובוחרים לעשות את הטרנספורמציה הזו. זה כל כך יפה וכל כך לא מובן מאיליו.

ונכון…אמנם השתמשתי במונח של "לצאת מאיזור הנוחות" שנהוג להשתמש בו בהקשר של תהליכי שינוי אבל למעשה זה לא ממש מדויק כי הבחירה להתעורר מתרחשת אצלנו בד"כ דווקא כאשר אנחנו נמצאים במקום שכבר אינו נוח לנו בכלל.  מקום מעיק, כובל ולוחץ שסוגר עלינו ונותן לנו תחושה שאנחנו עם הגב לקיר או תקועים חזק בפינה. כזה אשר מכביד, מגביל את צעדינו מאד וגורם לנו להרגיש רע במקרים הקלים וכרוך, במקרים הכבדים, בהתמודדות עם מחלות, פרידות קשות, אתגרים מורכבים בתוך המשפחה ובמערכות יחסים אחרות ועוד כהנה וכהנה קשיים ומכות מצריים למיניהן.

 

 

והיו כבר א-נשים אשר השכילו להבין שניתן לצמוח ולהתפתח מתוך שמחה ולהתעורר מתוך מודעות! ולאו דווקא מתוך כאב וכורח כמו למשל סאניה רומן בספרה "לחיות מתוך שמחה". כלומר, זה לא הכרחי לבחור במתנת ההתעוררות מתוך קושי ו"אין ברירה" או מתוך קריאת השכמה בלתי צפויה ומטלטלת אבל מה לעשות… רובינו עדיין לא משכילים לקום, מהמיטה של חיינו, עד שמגיעה איזו "הפתעה" שמזעזעת אותנו ומכריחה אותנו להתעורר במהירות ולקפוץ ממנה כנשוכי נחש!

 

 

אז… אם עדיין לא הבנתם תהליך ההתעוררות יגיע ויפקוד את כולנו במוקדם או במאוחר. ולכן יש שתי פואנטות שכדאי לתת עליהן את הדעת כבר עכשיו.

הפואנטה הראשונה טוענת שככל שנשכיל לשים לב ולהקשיב ללחישות" אשר נשלחות אלינו מהסביבה כלומר, לסימנים הזעירים אשר באים לספר לנו ששינוי נדרש עומד בפתח, ונגיב אליהן בנחישות ובמודעות מבלי להתעלם מהן, כך לא נגיע למצב בו הן תהפוכנה ל"צעקות" מחרישות אוזניים שכבר יהיה לנו הרבה יותר קשה לשמוע! ולהגיב עליהן.

 

 

הפואנטה השנייה קשורה לשאלה: איך נקבל את פניו  של אותו תהליך התעוררות? מהו היחס שניתן לאותה קריאת השכמה?

אז… החדשות המעניינות והטובות הן שבכל מקרה, כפי שנתפוש את התהליך הזה כך הוא יהיה! כלומר, אם נהיה חסרי סבלנות ועצבים ונחשוב שהוא קשה ומציק זה מה שנקבל! הרבה בוקסים בפרצוף! אבל, אם נחשוב שהוא מתגמל ושהוא הופיע במטרה לעזור לנו להתקדם, למקום בריא וחי יותר, ולתמוך בנו בדרך, בצמיחה ובהתפתחות שלנו בה ונסכים לפנות לו מקום, להתכופף מעט כדי להרים את אבני הדרך שהוא מציע לנו ואת התובנות שהוא מביא עימו עבורנו …כך יקרה.

 

 

אין ספק! התהליך הזה יכול להיות מאתגר, מבלבל, טורף את הקלפים של חיינו ויחד עם זאת יכול להיתפש על ידינו, באותו הזמן, כיפה, מרגש עד אין קץ, ואפילו מופלא וקסום! כן…תתפלאו.

בכל מקרה, תמיד! ללא יוצא מהכלל הוא יהיה מתגמל, יביא אותנו למקומות טובים הרבה יותר מאלה שהיינו בהם עד כה (גם אם זה לא נראה כך בהתחלה) ויעזור לנו לשפר עמדות אם רק נסכים ללכת אתו יד ביד בנתיבים אליהם הוא מוביל אותנו, לבטוח בו ובנו ולשמור על כנות וטוהר הלב. .

ואם עדות חשובה כאן, אני יכולה להגיד לכם שאני מדברת מניסיון של 20 שנה לפחות בהן אני צועדת בדרך הזו באופן מודע. ולא רק אני כמובן אלא גם רבים וטובים שאני מכירה. ואגלה לכם סוד! גם אני חטפתי בהתחלה! והתעוררתי בבהלה גדולה אל מציאות שעד אז סירבתי להכיר בה. אבל מעז יצא מתוק ועד היום אני מתעוררת, בכל יום עוד קצת, וקורים לי המון דברים מופלאים והגשמות מרגשות. ולא תמיד זה קל, במיוחד אם אני נרדמת שוב בשמירה אבל זוהי דרך החיים שבחרתי לעצמי והיא מתגמלת עד מאד.

 

 

טוב…אז עכשיו בטח הראש שלכם מתחיל לעבוד ומתרוצצות בתוכו שאלות כמו:

מה זה בכלל אומר להתעורר? ואיך אני אדע שאני ב א מ ת מתעורר/ת? שהתעוררתי? מה צריך לקרות?

אז בואו נענה יחד על השאלות החשובות הללו לטובת המתעוררים החדשים וגם לטובת אלה אשר כבר ערים והולכים בדרך הזו.

 

 

אז…איך אני יודע/ת שאני עובר/ת תהליך של התעוררות?

איך זה מרגיש ונראה?

 

אז … הדבר הראשון שקורה כשמתעוררים הוא ששמים לב שהדרכים הישנות בהן התנהלנו עד כה כבר לא עובדות לנו יותר! פשוטו כמשמעו. מגיעים למבוי סתום! לדד אנד. אין דרך חזרה. הדרך בה פתרנו את הבעיות שלנו בעבר מתה! לא עובדת יותר. ואם עדיין מתעקשים להמשיך לפתור את אותם נושאים/אתגרים, בדרכים הישנות שלא עובדות, מרגישים כאילו נוהגים פול גז בניוטראל. הדבר הכי מתסכל בעולם!

ואם נפעיל לרגע את הדמיון… אז זה כאילו שהכנסנו מטבע למכונת מזל. היא עבדה כמה רגעים ואז… הכסף נגמר. אנחנו מחפשים בארנק שלנו, עוד מטבעות מאותו הסוג, אבל מסתבר שאין לנו יותר מטבעות כאלה! לא בארנק ולא בכלל! באף מקום. ולכן…לא ניתן להפעיל שוב יותר את המכונה הזו.

כלומר?

במילים אחרות, נוצר מצב בו הגיע הזמן להמציא "מטבעות" מסוג אחר לגמרי כדי להפעיל את המכונה כלומר, לברוא "אנרגיה חדשה"! …להמציא ולייצר "משאבים" מסוג אחר שיגרמו לדברים לקרות שוב.

וזה עוד החלק הלייט בסיפור כי ולפעמים זה לא מספיק למצוא מקור אנרגיה אחר כדי לייצר את אותם הדברים שייצרנו בעבר. לפעמים, מגיע זמן שצריך להחליף את המכונה עצמה! את כולה. כלומר, ליצור דברים שונים בחיינו כדי לזוז ולצמוח. במילים אחרות, יש מקרים שבמקום לייצר "מזל" למשל מה"מכונה" שלנו אנחנו נדרשים לייצר איכויות חדשות בחיינו אשר תקדמנה אותנו למקומות הרצויים לנו כי ה"מזל" כבר לא עובד עבורנו יותר.

 

 

ואז…כשכל המערכות שהכרנו, או חלקן, מפסיקות לתפקד ואנחנו מגיעים למבוי סתום מגיע הרגע המכונן. מפטרים אותנו מהעבודה ואנחנו לא מוצאים חדשה. בן הזוג שלנו עוזב אותנו מבלי שנבין למה או נרצה בכך….הפרויקטים שלנו שהצליחו לנו עד כה נתקעים ולא מתקדמים… ואנחנו נאלצים לעצור!

אנחנו מבינים (במקרה הטוב) שאנחנו צריכים לעמוד לרגע במקום, להתחיל לנתח את המצב שמאחורי הדברים ולשאול את השאלות שמעולם לא שאלנו לפני כן. שאלות שקשורות במהות, במשמעות, במבנה ובחוקיות של הדברים, בכוח היצירה וברצונו של הלב שלנו. אנחנו מתחילים לרצות להבין, מתוך הקושי שאנחנו חווים, את עומק הדברים ולענות לעצמינו על שאלות כמו:  מי אני? מה באתי לעשות כאן על כדור הארץ? מהי משמעות החיים שלי כלומר, מהי התכלית של חיי מעבר לחיי היום יום וההישרדות? מה הדבר הבא שעליי לעשות כדי להרגיש טוב? להיות שמח/ה בריא/ה מסופק/ת וממומש/ת?

אז זה הסימן הראשון לכך שאנחנו עוברים תהליך של התעוררות.

 

 

סימן נוסף, שאנחנו נמצאים בתהליך של התעוררות, מתגלה כאשר יש לנו את הידיעה הפנימית שיש עבורנו אי שם משמעות ודרך גדולה שהן הרבה יותר עצומות ועמוקות, ומעבר לחיים שלנו כאן ועכשיו, אבל אנחנו עדיין לא יכולים להבין אותן, לראותן ולדעת מהן. במילים אחרות, כאשר מתעוררת בתוכנו התחושה שבאנו לכאן, לכדור הארץ, כדי לעשות דבר הרבה יותר גדול מאשר רק לשרוד – לאכול, לישון, להתחתן וללדת ילדים, לנסוע מידי פעם לחופשה בחו"ל ולעבוד בעבודה טובה ומכניסה. זוהי תחושה שעדיין מרגישה לנו רחוקה, בלתי נגישה ומופשטת, אבל היא אינה נותנת לנו מנוח. היא כמו מנוע, שמתחיל להפעיל אותנו, ולא מסכים לנו לכבות ולהשקיט אותו אפילו לרגע אחד. כמו אש שהוצתה ולא תיכבה יותר לעולם! יריית הפתיחה נורתה!

 

 

עוד סימנים קשורים…

אנחנו מרגישים מוכנים לעליית מדרגה להעמקה, למעבר אל רובד חדש לגמרי של חיים ושל הבנות…אבל אין לנו מושג ירוק איך מגיעים לשם. אנחנו חולמים על זה בלילה, מחפשים ספרים, קורסים, אנשים…כדי להבין לדעת ולהתקדם.

ואיך אנחנו מרגישים שאנחנו מוכנים לצעד הבא?

אנחנו ממש נמשכים פנימה אל עצמנו. רוצים לשהות בחברת עצמנו ולהבין יותר את מי שאנחנו. את מה שהלב שלנו באמת רוצה בזמן הזה. פחות מעניין אותנו מה שקורה בחוץ. אנחנו כבר לא נכנסים למצבים שזוללים מאתנו את הכוחות ולא מבזבזים את האנרגיה שלנו על עשיית פעולות סרק ועל דרמות חיצוניות מיותרות. אפילו החדשות כבר לא מעניינות אותנו.

 

 

 

וגם…

אנחנו יודעים שאנו עוברים תהליך התעוררות כאשר, ברגעים הכי שקטים שלנו, בד"כ מאוחר בלילה, אנחנו לא מצליחים להירדם או מתעוררים פתאום בשתיים-שלוש לפנות בוקר ומדברים או מבקשים עזרה מאיזה כוח עליון שממש לא משנה איך אנחנו קוראים לו! אלוהים, מלאכים, היקום, הנשמה שלנו…אנחנו מדברים עם "מישהו" כזה… מתוך דם ליבנו. אנחנו פונים אל ה"רוח" הזו באותנטיות עמוקה מהחלק הכי כן והכי אמיתי. מבקשים עזרה ממנה ומודיעים לה שאנחנו מוכנים. שאנחנו בשלים! ושאיננו יכולים לחכות רגע אחד נוסף ומוכנים להתקדם! לפסוע אל עבר הלא נודע ולעשות את כל מה שצריך. מבקשים ממנה הדרכה! שואלים: מה עלי לעשות עכשיו?

זהו זמן בו אנו מרגישים ממש כמו עץ תפוזים ענק שהפירות בו כבר כ"כ בשלים, כבדים, ומלאים במיץ מתוק ואיכותי, ואנחנו משתוקקים כבר לקטוף אותם …ופשוט לשתות! וליהנות! לממש כבר את כל העסיס הזה בחיינו.

 

 

אנחנו יודעים שהתעוררנו כאשר אנחנו מרגישים שכל או חלק מהאמונות הישנות שלנו כבר אינן אמת. שהאמת שלנו התחדדה והפכה לצלולה והחלטית יותר. שהיא אינה משתמעת עוד לשתי פנים. שאנו לא מוכנים לשהות יותר בחברתו של מי שמזיק או אינו מדויק לנו. כאשר הדברים שחשבנו שהם מהות החיים, והיו הכי חשובים לנו בעולם, הופכים לחסרי חשיבות ולסוג של זיכרון עמום מן העבר.

אנחנו יודעים שהתעוררנו כאשר הדברים שאהבנו לעשות, החלומות התשוקות והיעדים שלנו, בעיקר אלה החומריים והאנושיים, כבר חשובים לנו פחות והופכים ללא מרכזיים עוד ויש דברים הרבה יותר חשובים רק שאין אנו יכולים לשים את האצבע עליהם עדיין ולהגדירם במילים אבל אנו חשים בהם היטב.

אנחנו יודעים שאנו בהתעוררות הרוח כאשר עולם המושגים והאמונות שלנו מתערער ועומד למבחן נוכח שינויים חדשים ובלתי צפויים שפוקדים את עולמינו. כאשר אנו מאבדים הרבה דברים שהיו לנו עד לא מזמן מאד יקרים וקרובים כמו מקומות עבודה או מערכות יחסים מחד ו"נאלצים" לבסס מערכת יחסים חדשה עם עצמינו.

 

אז..מה עושים עם זה?

איך מתמודדים עם ההתעוררות הזו?

ראשית, כמה שזה נשמע פשוט! עוצרים ונושמים! מסכימים להרפות ולקבל את כל מה שמגיע בלי לריב איתו מתוך הבנה שממילא זה לא יעזור!

שנית, מסכימים להפנים שלא ניתן להבין ולנתח את התהליכים האלו שאנו עוברים בעזרת השכל והראש! אלא רק דרך לב פתוח!

אז כן…חייבים להסכים לפתוח את הלב… וזה לא פשוט בכלל עבור מי מאתנו שהתרגלו לעבוד כל הזמן רק עם הראש. וביננו מי לא? אבל אתם זוכרים את הדימוי של מכונת המזל והמטבעות ממקודם? אז…זה זה! המכונה לא עובדת יותר. נקודה. צריך לפתח מנגנון אחר משוכלל ומדויק יותר כדי להמשיך בדרך ולפרוח.

וכן….אני יודעת מניסיון שלי ושל רבים אחרים….זה קשה! ולפעמים מאתגר ברמות! זה כרוך בהשתוללות של רגשות, ב"אכילת סרטים" ובדרמות אין קץ. ואני יודעת שניסיתם לנתח ולהבין את כל מה שקורה אתכם דרך הראש. ממש כבר דפקתם אותו בקיר. ניסיתם לפתור את הדברים בעזרת הכלים, השיטות והמבנים שאתם מכירים כל כך טוב. שעבדו עד לא מזמן עבורכם. אבל מה? נאדה! כלום לא קרה. לא הצלחתם! יודעים למה? כי זה תהליך שאפשר רק להרגיש ולחוות אותו. לא לחשוב אותו ועליו. המסלול שלו שונה. הוא עובר אך ורק דרך הלב והרוח ובכלל לא דרך הראש. הוא וירטואלי לחלוטין ודורש מאתנו לסמוך! עליו ועל עצמינו. אין בו שום הגיון!

 

 

 

וכן…אני יודעת במצבים הללו כולנו מרגישים חסרי אונים ולכן, ממשיכים לחפש את התשובות בחוץ כפי שהורגלנו – פונים ליועצים למיניהם כדי שיספקו לנו ניתוחים ותשובות מקצועיות, משתפים חברימות ושואלים לדעתם/ן. אבל מה? מגלים שגם זה לא עובד כבר! מרגישים בכל פעם מחדש שזה לא זה! שכל אותם יועצים לא באמת מצליחים להבין את מה שעובר עלינו. לא מסוגלים לגעת בלב ליבם של הדברים איתם אנו מתמודדים. שכל השיטות וההצעות שהם מציעים לנו לא באמת נותנים מענה אשר מספק את הכמיהה העמוקה הזו שלנו לדעת את עצמנו, להבין את החוקיות המסתורית לפיה פועל היקום בו אנו חיים, להכיר מקרוב את הרוח המפעמת בתוכנו.

ולפעמים… הרצון לדפוק את הראש בקיר זה עדיין החלק הקל שבעניין הזה. יש מצבים בהם פשוט בא לנו פשוט להיעלם… לאו דווקא למות (אל תתחילו למצוא צידוקים לקפוץ מהגגות עכשיו…זה ממש לא זה!). כן… בא לנו פשוט לא להיות נוכחים כאן כדי לא להתמודד יותר עם כל הקשיים, השינויים והאתגרים אשר אנחנו חווים. אנחנו מותשים מהתעמתות עם התסכול שכרוך במפגשים, שהולכים ונהיים שכיחים יותר, עם המבוי הסתום (תמיד באותם נושאים שאנחנו סוחבים שנים לא פתורים) ועם חוסר הידיעה של מה צריך לעשות עכשיו? לאן צריך ללכת? איפה לכל הרוחות המפה? והוראות ההגעה ליעד? כמה בן אדם אחד יכול לספוג ולהכיל אנחנו שואלים את עצמינו? עד מתי? ר א ב א ק!!!!

 

 

התסכולים, והשינויים הללו  יכולים להיות מהממים עבור בני אנוש. מסוגלים לשגע לנו לגמרי את השכל! ולהגביר את התחושה שאנחנו לבד בעולם. אבל מה? זה לא באמת ככה. זו רק אשליה. יודעים למה? כי מסביבנו חגים, היום יותר מתמיד, המון מלאכי אדם. א-נשים שהיו חלוצים וכבר עברו את הדרך הזו. כאלה שכבר היו שם! ששוהים כבר בתדר איליו אנחנו מתקדמים….ועברו את הדרך הזו ופרצו קדימה.  והם רק מחכים לנו כדי לתמוך בנו, להדריך ולאהוב.

והם, מבינים את המסע שלנו ונמצאים פה קודם כל כדי לומר לנו שאנחנו לא לבד! וכדי ללמד אותנו שהתהליכים שאנחנו עוברים הם הכי טבעיים שבעולם ושהם סימן לכך שבחרנו בחיים! שבחרנו לצמוח ולגדול וליהנות מהחיים האלה. הכי ליהנות! ושלא צריך למות כדי להיוולד מחדש! לא צריך לבזבז זמן על מעברים מיותרים בין המימדים וביקורת גבולות ופספורטים כפי שהיה פעם בשיטות הישנות. כי הכל היום מהיר ומתוחכם יותר. גם כאן יש טכנולוגיה מתקדמת ואפליקציות לרוב….לא רק בסמרטפונים שלנו.

ו"כן"…. הם אומרים לנו "זה אולי יראה לכם מבולבל בהתחלה ותרגישו שאתם אבודים …אבל דעו שזה לא באמת! כי האמת היא שאתם עושים דרך נהדרת ומופלאה, שאינכם יכולים לראותה כרגע, אבל פתאום ברגע אחד היא תתגלה ותיפרש לרגליכם במלוא הדרה. אתם עוברים תהליך טבעי של התפתחות ומאפשרים לאספקטים שונים של העצמי האנושי הישן שלכם ולאשליה של מי שחשבתם שהיא אתם להשתחרר. אתם משילים מעל עצמכם עתה שכבות לא רלבנטיות יותר למי שהנכם. וכשהשטח מתחיל להתנקות אתם מתחילים לגלות בתוך עצמכם מתנות! כן ממש כך! אתם מצליחים לגעת בעומקים שלכם במי שאתם באמת – באהבה השורה בלבכם, ברוח שלכם שנמצאת תמיד אתכם. אתם כבר לא מוגבלים ע"י כל מיני כבלים אנושיים, אמונות ודעות קדומות. מותר לכם להיות הכל! להיות כל מה שאתם רוצים! כי אתם המלכים של החיים שלכם!  אתם הבוסים! אתם המנהיגים של מי שאתם (ולא אף אחד אחר!!! אף אחד!!!) ואתם יכולים לבחור את המציאות בה תרצו לחיות ומה ליצור ולהגשים בתוכה".

 

 

 

והמדריכים האנושיים הללו, שכבר עשו כברת דרך, והגשימו את עצמם במובנים רבים ממשיכים ומביאים לנו עוד מידע חשוב. הם מזכירים לנו שכל התשובות עבורנו נמצאות אצלנו בפנים. ולא בחוץ אצל אף יועץ או גורו. ממש לא! ומקור התשובות האלה הוא במקום הכי פנימי שלנו . במים החיים שבתוכנו. במעיין המפכה אי שם בעומקים שלנו. והמקום הזה נגיש לנו לחלוטין. כל מה שאנחנו צריכים לעשות, כדי להתחבר איליו ואל התשובות שבו, הוא להסכים להיות בכמה רגעים של שקט ולקבל אותן…לקבל את עצמינו.

הם, הא-נשים המנוסים האלה גם יודעים לספר לנו שלחיים שלנו אין באמת יעד או מטרה…ושאנחנו לא באמת צריכים לעבור מסלול מכשולים או מבוכים ודרקונים כדי להגיע לאן שהוא…לאיזה גן עדן עלי אדמות. אין איזה כוח עליון שמאתגר אותנו…כי המציאות היא אחרת. החוקיות שלה אומרת לנו שכל דבר בחיינו הוא פרי היצירה שלנו. הגילוי שלנו את יופיים של החיים ואת משמעותם היא שלנו בלבד! ותהליך ההתעוררות הזה היא הבחירה שלנו ב – 100%. אין שום כוח חיצוני שדוחף אותנו לעשות את זה או מכתיב לנו את הייעוד והתכלית של חיינו. "יום אחד תגלו שכל הדרך הזו היתה ועדיין אך ורק משום שבחרתם בה. יצרתם אותה יש מאין"…כך הם מסכמים את הדברים.

 

 

תפנימו שאתם הם היוצרים. אתם המלכים. יש לכם בעלות מלאה על כל מי שאתם. ושתסכימו לאמת הזו תתחילו להבין את היופי של המסע שלכם ותתפעמו. תתחילו להאמין בקסמים ותבינו שאתם בכלל לא אבודים. להיפך! אתם מוצאים. אתם יודעים. אתם מבינים. פשוט…הייתם שקועים ומלאים כל כך עמוק בהתנסות ובחוויות שחוויתם שלא יכולתם לראות. וגם אם החוויות היו כואבות מאד הרבה פעמים הן עדיין הביאו לחייכם עומקים משמעויות והזדמנויות חדשות.

 

אז מה עכשיו?

"אז עכשיו"… אומרים לנו המדריכים האנושיים שלנו שכבר עברו את השלבים האלה.."ברגע הזה, בו אתם כבר מבינים שאתם מתעוררים אל מי שאתם באמת…זה עיתוי מצוין להיפרד באהבה מהעצמי הישן שלכם/ו. כולכם/ן ממש כמונו ניסיתם להיאחז בו, לתקן אותו, לשפצר אותו ולהחיותו אבל לשמחתכם הוא איננו עוד. אז קבלו את העניין הזה ואל תבזבזו יותר אנרגיית חיים יקרה בלריב איתו. תגידו יפה שלום לדרכים הישנות, למחשבות המגבילות ולאופן ההתקדמות הישנה. זה מאחוריכם.

כן… זמן פרידה עכשיו. וזה ברור שחלקכם ירגיש עצוב, אבל, מפוחד ואולי חסר שליטה ולא ירצה להיפרד בקלות ולשחרר את המוכר והידוע שהיה "בטוח" עד כה ולצעוד אל הלא נודע…אבל זכרו שזה בסה"כ מוות של חלק מהתודעה שכבר לא עושה לכם שירות טוב.. ושהכיוון הוא רק חיובי ורק כלפי מעלה…ושבעזרת הפרידה המבורכת הזו אתם משחררים אנרגיות שהיו תקועות וחוסמות ושלא משרתות אתכם יותר כבר המון המון זמן. זכרו שתחושת ה"בטחון" וה"שליטה" שחוויתם היא אשליה אחת גדולה…כי זה לא באמת! עובדה שהדברים מתפרקים ולא עובדים לכם יותר כפי שהיו.

 

 

ובזמן הזה בו אתם נפרדים מהישן הלעוס והמוכר. שאתם מסכימים מהלב ומההבנה הפנימית המודעת לתהליך הזה. יקרה דבר מופלא…פתאום אתם תראו את העמק המוריק והשופע שלפניכם. זה אשר היה מוסתר ע"י הרים ויערות סבוכים. תגלו שמש מים טבע שופע! תגלו חופש חדש! נקי צלול ומזמין לקפוץ אל תוכו עם כל החיוניות. תרגישו שהסרתם מסכות, רבדים, שריון שאינכם זקוקים לו עוד. אתם מוכנים להשאיר את ימי הביניים מאחוריכם ולבוא אל הקדמה המלכותית …מוכנים לעלות על השטיח האדום המחכה רק לכם…על מרבד הקסמים…ולצעוד עם ראש מורם אל עבר הממלכה שלכם שהתגלתה לכם במלוא הדרה. מתרגשים לברוא וליצור בתוככם מרחב חדש ומקודש! שיש בו מקום רחב ומכיל לעצמי החדש והעצום שלכם…זה רוצה לבטא ולהתבטא לפרוץ בשמחה ולצעוק לעולם: "איזה כייף לי!!! איזה יופי פה! איזה כייף ליצור, לברוא, להגשים וליהנות. כמה טוב כאן! לנחות בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות…ולבחור רק לבחור בטוב, באהבה ובהגשמה!

וברגעים של היסוסים וחרדות שמשתלטות ותהיינה כאלה לא פעם אחת תזכירו לעצמכם שכאשר אתם משחררים את מי שהייתם, אתם מפנים מקום חדש להיות כל מי שאתם באמת. אנחנו מבטיחים לכם שאם תשחררו את האחיזה שלכם בכל אותם חבלים ועוגנים ישנים אתם לא תפלו לאיזו תהום שממנה לא תשובו עוד או תלכו לאיבוד לעולמי עד כמו שרבים מכם חוששים. זה לא יקרה! אנחנו מבטיחים לכם. ותאמינו לנו. היינו שם! ואנחנו יכולים לומר לכם שיקרה לכם בדיוק ההיפך! אם תבטחו בדרך הזו שמתגלה בפניכם ממילא וקוראת לכם ותשחררו את כל מי שחשבתם שאתם יקרה דבר נפלא! אתם תמצאו את מי עצמכם האמיתי. את מי שאתם באמת.

 

 

ובהתעוררות הזו אל עצמכם האמיתי אתם גם תבינו שמהרגע הזה אתם אחראים לא רק לממלכה שלכם ב – 100% אלא גם לכדור הארץ ולאדמה. אתם לא חלק נפרד מהם. אתם ניזונים מהם ותפקידכם לקחת אחריות על המים שאתם שותים על האדמה שלכם ועל הפירות שהיא נותנת לכם על עולם החי והצומח…למעשה על כל הפלנטה הזאת בעבור עצמכם.

אתם לעולם לא תשובו להיות אותו אחד. אתם נפרדים מתודעה ישנה שאבד עליה הכלח ונכנסים למועדון האקסקלוסיבי שנקרא "האנרגיה החדשה". קלאב בו חברים המון א-נשים כמוכם שהסכימו לעשות את הטרנספורמציה ולעבור למימד גבוה יותר בו ניתן ליצור עולם חדש. ואם נחזור לאותה הדמייה שדיברנו עליה קודם אז אתם עוברים לייצר את חייכם במכונה החדישה ביותר ביקום! אשר מופעלת ע"י טכנולוגיות על נצחיות. מכונה שבכלל לא מכירה ולא שמעה על המכונה הישנה ההיא שהיתה מופעלת ע"י מטבעות אי שם בפרה היסטוריה.

ולמועדון הזה יש וואחאד קצב! כל הדברים בו משתנים במהירות שיא. כל מה שאתם חושבים ורוצים להגשים קורה כמעט מיד. התהליכים מתקצרים מאד. ואתם עדיין מתנשפים…מנסים להתאים את עצמכם לקצב של מה שאתם פוגשים. וכן…אנחנו יודעים זה נראה ומרגיש בהתחלה מטורף, לא יציב, מסחרר….אבל גם זו אשליה. זה לא באמת! זה פשוט האופי של הקפיצה הענקית קדימה, של תהליך ההתמרה המדהים שכל האנושות עוברת עתה.

ובמועדון הזה, אתם מגלים גילויים חדשים ולומדים שניתן לפתור כל דבר ועניין בדרכים חדשות ומתקדמות. שניתן ליצור מקורות אנרגיה חדשניים אשר מתאימים יותר למי ולמה שהנכם עכשיו. זה נכון בתחום הרפואה, האנרגיה, הפיננסים ואפילו בפוליטיקה. כל השינויים שקורים עתה בעולם הם חלק מהעניין. מלחמות, חילופי ממשלות, הגירה של רבים בין יבשות, איחודים ופירוקים. והכי קל להיכנס לפניקה לנוכח כל מה שמתרחש עכשיו מסביב אבל במועדון הזה איליו נכנסתם, כולם יודעים שהכל הוא בסה"כ חלק מתהליך אבולוציוני. חלק משינוי שמטרתו ליצור שיווי משקל חדש. איזון.

זה יכול להיראות לכם ככאוס אבל זה לא. זה התרחבות ושינויים עמוקים שאתם חלק מהם. העולם לא מתפרק אלא מתפתח. המשאבים שבו מתחלקים מחדש ע"י תהליכים שונים שקורים כולל מלחמות. וכן…זה יכול להראות רע מאד תהליך ההתעוררות העולמי ומאד מבלבל אבל זוהי רק אבולוציה. אל דאגה… העולם ימשיך להתפתח. אנרגיה חדשה תמשיך להיכנס ולהתעצם כל הזמן.

 

 

ולמרות שאתם כבר חלק ממועדון חברים…דעו שיש סיכוי שתרגישו בדידות בתהליך ההתעוררות. זאת משום שאתם נדרשים לגלות את עצמכם מבלי שא-נשים אחרים ינחו אתכם או ינדבו לכם את מערכות האמונה שלהם. יכולים להיות לכם רגעים של חושך, עצב ותחושה שאיבדתם את הכיוון ואת הדרך ושאף אחד לא מבין אתכם. אבל דעו שזה לא כך. אנחנו במועדון החברים החדש שלכם מקשיבים שומעים מבינים מה עובר עליכם ועומדים לרשותם ורוצים שתזכרו שלעולם אבל לעולם אינכם לבד.

תהליך ההתעוררות שלכם הוא אינסופי. פעם שהוא התחיל הוא ימשיך עוד ועוד. יש לו דרך ומסלול משלו. הוא ישות עצמאית לגמרי. ובזמן שזה קורה אתם תגלו את היופי שבדרך ותלמדו ליהנות ולהוקיר כל אבן ופרח בה. יגיע יום בו תבינו איך אתם יצרתם את הכל. תסתכלו אחורה ותזכרו בחיוך בפחדים ובכבלים שניהלו אתכם בעבר. תלמדו שהדרך נמשכת וכולנו צועדים בה ללא יוצא מהכלל ולומדים עוד עוד עוד!

 

לחיי ההתעוררות!

שלכם באהבה רבה,

מיכל

תגובות

תגובות

8 תגובות

  • אביבה הגיב:

    קראתי מהתחלה ועד הסוף! המון תובנות מחשבות ורגשות עוררת בי. ב"ה זכיתי לכמה התעוררויות בחיים אבל תמיד יש עוד עבודה, והדרך שאת מסבירה את הדברים ממש עושה סדר ומעורר מחדש. נראה לי פוסט שעוד אחזור אליו…

  • תמרי הגיב:

    כשקראתי את הפוסט ישר נזכרתי בסרט "התעוררות" סרט מ 1990 שכיכבו בו רובין ויליאמס ורוברט דה נירו. בטוחה שראית אותו אז.
    ההתעוררות שם באה ממקום כואב וחסר סיכוי כמעט, אבל ברגע שהיא קרתה היתה שמחה גדולה ואור גדול. סרט מלא בהומור ועצב כאב, שמחה, תסכול….היה בו הכל. אולי את כל התמצית של המילה הכל כך גדולה הזאת התעוררות. מילה כל כך חיובית ואופטימית שלפעמים מעירה אותנו ממקומות כל כך לא פשוטים.
    בעיני זה הפוסט הכי טוב שלך מיכלי. התחברתי אליו במיידי. הוא הפנט אותי. שטף הכתיבה, המילים התמונות, הרגשתי שאת מולי מדברת בהתלהבות ומסבירה לי מהי התעוררות…
    הפוסט הזה נוגע בכולנו.
    כל אחד עובר לפחות פעם בחייו התעוררות(כך אני רוצה להאמין) קטנה, גדולה…הארה כזאת שיכולה בהנף מחשבה והתכווננות לשנות את חייו לתמיד או לתקופה…..ורחרי התעוררות אמיתית כמו שאת מתארת כאן, שום דבר כבר לא נשאר כמו שהיה.
    תודה מיכלי. התגעגעתי לקרוא אותך..

    • ד"ר מיכל אדמתי הגיב:

      התודה היא לך אהובה.
      כשאת מתחברת זה בשבילי מדד שהדברים מהדהדים ומהווים השראה וזה הכי חשוב לי.
      ונכון…כשיריית הפתיחה נורית שום דבר כבר לא נשאר כמו שהיה.
      החיים משתנים. יש אתגרים שאנחנו עוברים איתם דרך ואז פוגשים אותם שוב ממקום אחר. תמיד גבוה ומבין יותר.
      בעיות לא תמיד נעלמות אבל המודעות המתפתחת נותנת לנו כלים לראות אותן באור שונה ולמצוא פתרונות יצירתיים שלא יכולנו לראות קודם.
      עם כל הקשיים מבורכות אנו שזכינו במתנת ההתעוררות.
      הפחד הגדול ביותר שלי או הזרז הגדול ביותר להתפתחות אצלי זה לא לסיים את הגלגול הזה באותו מצב בו הגעתי לכאן 🙂
      נישן בשמיים!
      פה יש עבודה לעשות 🙂
      אוהבת אותך…

  • אסנת פוקס הגיב:

    כתוב וערוך להפליא, אחת מתלמידותיי נמצאת בדיוק כרגע בפרשת דרכים, מחר כשאפגוש בא אפנה אותה ישירות לפוסט הזה. היא תקבל את כל החיזוקים והתובנות למצבה.

    • ד"ר מיכל אדמתי הגיב:

      תודה רבה אסנת יקרה.
      שמחתי לפגוש אותך היום. וכמובן נשמור על קשר.
      להשתמע…

  • שלי לואיס הגיב:

    פוסט מעודד ומעורר השראה מיכל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.