על הניסים והנפלאות והקסמים והעורבים

היי חברים…

איזה "מזג אוויר" חגיגי! איזה זמן מיוחד וחגיגי בשנה.
חג החגים…ים של אור ושמחה. כמה קסם באוויר.

והיום בא לי כמו שאני אוהבת להמשיך לחקור ולדבר על אנרגיה..ולספר לכם על אנרגיה של ניסים וקסם! (כמה סמלי! בזמן המיוחד הזה) ועל המודעות לאנרגיה של ה – MAGIC בחיינו.

אז בשבוע שעבר דיברתי ע"כ שאנרגיה היא רק אנרגיה! ניטרלית לגמרי וזמינה לכולם!…והיום אני רוצה להסביר ממש בקצרה במונחים הכי פרקטיים מהי אנרגיה? ולענות על השאלה: האם יש דבר כזה "חוש אנרגיה"?

לפני כן, רק אקדים ואומר שהנציג האינדיאני האולטימטיבי של אנרגיית הקסם – העורב – התגלה בפניי הבוקר כשהוא ולהקתו ממש התעקשו להידחף לי בעליצות מתחת לגלגלים של הרכב.

זה היה מחזה משובב נפש ומשמח מאד. יודעים למה?

כי כשאני רואה כזה דבר…הנשמה שלי מתחילה מיד לצהול ולצאת מגדרה ועולה באופן מיידי כמה תדרים בבת אחת!

 

ולמה זה קורה?

כי אני כבר יודעת מניסיון שכשאני פוגשת עורבים (ובמיוחד כשהם מתאמצים להציג את עצמם בפניי בכזו נחישות) אז יש אנרגיה מדהימה של MAGIC באוויר! ושסיפורי הניסים והאור שמספרים לנו עליהם מקבלים עתה מישנה תוקף ומהדהדים בעוצמה. מה שאומר שעכשיו זה זמן טוב להאמין ומיד להגשים…סוג של "לתקתק חלומות" אם תרצו.

אז בואו נתחיל במענה על השאלה: מהי אנרגיה?

אנרגיה זה הכול – חומר ורוח. אנרגיה היא פשוט כל החיים שלנו ומה שיש לנו בהם – מחשבות, פעולות, מערכות יחסים, כסף, השכלה חפצים – הכול! הכול זה אנרגיה וקשור למערכת היחסים שלנו עם אנרגיה. (אז תיזהרו שאתם אומרים למישהו: "אתה חיים שלי :-)" ).

והשאלה השנייה היא: האם יש בכלל דבר כזה "חוש אנרגיה" כחלק משאר החושים שלנו?

אז… ברור שכן! כולנו יכולים לחוש אנרגיה. זו לא איזו שהיא איכות שקיימת רק אצל יחידי סגולה.

והאנרגיה הזו, שאנו חשים, היא אף פעם לא חיצונית!

במילים אחרות, חשוב שתדעו שכל מה שאתם חשים ורואים שלכם הוא! ולא של מישהו אחר או של איזה שדה אנרגטי יקומי עלום.

וכדי להוריד את העניין הזה לאדמה הפרקטית על מנת שכל אחד יוכל להבין במה מדובר אתן דוגמא. למשל, כשאתם צועדים ביער עבות מלא בעצים ירוקים ופרחים ססגוניים וחיות נהדרות והנכם מלאי התפעלות מהיופי ומהניחוחות שבו….אז ההתפעמות הזו והתעלות הרוח שמנשבת בתוככם היא שלכם! כל כולה…כלומר, כל התחושות והריחות הם שלכם לא של היער.

זוהי טעות רווחת לחשוב שהיער הזה והאיכויות שבו הם משהו שהוא מחוץ לכם. אבל זה לא! הכל זו התפישה שלכם. זוהי האנרגיה שלכם וזה חוש האנרגיה שלכם…ובמילים אחרות, היכולת שלכם להיות ערים לנוכחות של אנרגיה!

אז חוש האנרגיה הוא חוש טבעי ומובן מאיליו בדיוק כמו שאר החושים שלנו! ולא צריך ללמוד שום דבר או לעשות משהו מיוחד כדי להשתמש בו. הוא פשוט נמצא שם! עבור כולנו.

זה למעשה משהו שאנחנו פשוט מאפשרים בתוקף היותנו בני אנוש שצועדים ומתנסים כאן על פני האדמה. אנחנו לא צריכים לעשות שום דבר! או להתאמץ אלא פשוט להסכים ולאפשר לעצמינו לחוש את האנרגיה שלנו. כי האנרגיה פשוט קיימת ונוכחת בעולם שלנו והיא מתנת המודעות שלנו.

ואיך אנחנו מאפשרים אתם שואלים? מה בכל זאת צריך לעשות ישאלו כל ה – DOארים בצדק?

אז אנחנו מאפשרים את התעצמות הנוכחות של החוש הזה בחיינו ע"י כך שאנחנו מסכימים להשתמש במתנת המודעות בה זכינו ולפתח אותה.

אם ניפתח ונפתח את מתנת המודעות שלנו נוכל להיות ערים ל"חוש האנרגיה" שלנו ונוכל דרכו לחוש אנרגיה, להבין אותה ואת תפקידיה, ולהיעזר בה בחיינו על כל ההיבטים שלהם ועל כל הצרכים שלנו כולל אלה החומריים כמו – גוף בריא, בית טוב ומזין, כסף כדי שנוכל ליהנות ולהגשים את עצמינו ועוד.

ללא מתנת המודעות לאנרגיה וללא הכוונה שלנו נמשיך לחיות חיים על אוטומט…חיים עם המאבקים הפנימיים המוכרים והמתישים ועם מערכות יחסים מאתגרות. חיים חסרי זרימה טבעית…ולעיתים חיים עם תודעת הקרבן (אכלו לי שתו לי…זה לא אני זה הוא!)

לעומת זאת, אם נהיה מודעים לאנרגיה שלנו ניווכח שהיא תמיד שם! עומדת לרשותנו ולשירותנו.

כמה מדהים הגילוי הזה ביום הזה בחג החגים ובפרומו לפתיחת שנת 2020.

 

 

אז לכו תקשיבו לשיר על המאג'יק הזה (ממש כאן למטה), תתחברו לחוש האנרגיה שלכם, ותתמלאו באנרגיה של קסמים וניסים, הניפו את שרביט הקסמים שלכם ותתחילו ליצור את כל מה שבא לכם!

עכשיו זה כ"כ הזמן לזה. הכי הזמן!

חגים שמחים והרבה טוב!
באהבה
מיכל

*תודה לג'פרי הופי ולמעגל הארגמן (Crimson circle)על ההשראה.

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.