טוב למות בעד חיינו!

היי חברים,
עוד פוסט בסדרת מיטיבי הלכת של ה"עולם המופלא של החיות האינדיאניות".
והפעם פוסט חגיגי במיוחד לרגל התקופה! אשר כתוב באופן קצת שונה מבדרך כלל. יותר ארוך אבל מחולק למקטעים כך שניתן לקרוא רק חלקים ממנו ולהבין את הדברים. מי שרוצה מוזמן כמובן להעמיק.

אני כותבת את הפוסט הזה כבר כמה ימים ובכל יום אומרת לעצמי "מחר אסיים אותו ואעלה לרשת". ואז… כשאני חוזרת איליו שוב האנרגיה כבר אחרת…משתנה בקצב אש וצריך לעדכן. אז הערב אני מסיימת אותו ומעלה. מקסימום בימים הקרובים אעלה עדכונים אנרגטיים לפי ההתפתחויות בשטח. בנוסף – זהו פוסט שלם מבלי שתוזכר אף לא פעם אחת המילה הזו שמונחת כרגע ככתר על ראש כולנו.

 

 

****************************

אז…דברים גדולים קורים כרגע זה ברור! כל ילד מבין את זה עכשיו. וגם כשנדמה לרגע שמשהו נעצר ומתמתן אנחנו מבינים, מיד ברגע שבא אחריו, שלא כך הוא! וכדור השלג ממשיך להתגלגל ולהתעצם…ומשפיע על כל החזיתות בחיינו. איך אמר לי חבר אתמול? זה סרט של מדע בדיוני אבל מהסוג הגרוע 😊

אנחנו פוגשים מערכות שלמות, מגדולות לקטנות, שמשנות התנהגות ודפוסים בכמה ימים במקרה הטוב ובמקרה הגרוע פשוט מתרסקות.
ברור לנו לגמרי שמה שהיה הוא לא מה שקורה עכשיו! ובטח לא מה שיהיה בהמשך. כבר לא מדובר על ערפל אלא על חושך גדול! שמסתיר מעיננו את כל הנתונים. אי אפשר לנבא כלום על בסיס נתוני העבר. כל הלימוד הסטטיסטי הזה עבר זמנו למרות הנטייה הטבעית של העולם הרציונאלי להמשיך לנתח נתונים בשיטות ה"מקובלות".

שלשום כשכתבתי את המילים הללו חשבתי על הבורסה, בה המניות שלי ירדו מאד, אבל כמובן ששוק ההון הוא רק מקרה פרטי שמהווה ראי להכול. היום כשאני קוראת את עצמי שוב זה באמת לוקח לעוד הרבה מקומות. להכול בעצם.
וכמה מפחיד שכל זה נראה ונשמע, אין לי ספק שבסופו של דבר, מעז ייצא מתוק! אני מאד מאמינה שלבלגן שמתרחש כעת יש תכלית! והיא להחזיר את האנושות לעצמה! ללב שלה! למהות שלה! לאמת שלה! וליצור סדר חדש. וזה קורה באופן אגרסיבי מאד כי כנראה לדעת "מישהו" הדרכים המתונות יותר לא באמת עבדו עד הסוף.

וזה מזכיר לי את אחד הרעיונות הראשונים שנצרב בתודעתי, לפני 20 שנה, כשנפתחתי לעולם הרוח! (כזה שהוכיח את עצמו היטב לאורך השנים) לפיו היקום דוחף ומכוון אותנו כל הזמן לצמוח, להתפתח ולעשות שינויים נדרשים בחיינו דרך שחרור אמונות, מערכות, דפוסים, שעבר זמנם ודרך יצירה והולדה של רעיונות חדשים ומערכות הולמות יותר את מי שהפכנו להיות. אז בתחילה הוא מדבר איתנו בלחישות ובמסרים עדינים, המכוונים אותנו לשינוי הנדרש, וכשאנחנו לא מקשיבים ונמנעים מפעולה הלחישות הללו הופכות לצעקות שלא לדבר על צרחות.

 

 

****************************

אז…זה מה שקורה עכשיו! צרחות! אמוק!

הכאוס חוגג ואנחנו בעין הסערה. קשה לנו לעצור לרגע ולהסכים לראות מעבר לדברים.
אלה מאתנו שכן מסכימים לאפשר לעצמם להתבונן בסערה הזו, ולהישאר מקורקעים ומעוגנים פנימה, יודעים שהסדר הישן שמופר עתה יביא לסדר ולשיווי משקל חדשים ומותאמים יותר. אין אפשרות אחרת. סוף העולם עדיין לא הגיע!

 

 

כולנו לומדים עכשיו, או אולי פשוט רק נזכרים, מה חשוב באמת, ומה פחות, ומבינים ברגע אחד של הישרדות וסכנת הכחדה, שמה שהכי חשוב זה המשפחה, הקהילה, שיתופי פעולה, האחדות וההודיה על כל היש.
אנחנו מבינים גם, באותה הנשימה, שחלק גדול מהחומר שלנו מיותר ושבן אדם צריך הרבה פחות חפצים ורכישות כדי להמשיך לצמוח, להיות במיטבו, לפעול מתוך השליחות שלו ולהעניק את מתנותיו לעולם.
למעשה, כל הדברים כולם כבר נאמרו ונכתבו, בהקשר הזה, וממשיכים להיכתב גם ברגעים אלה… כך שאין לי מה להוסיף עליהם עוד מלל. אומר רק שמי שהוא קצת רוחני (ויש כאלה יותר ויותר בתקופה האחרונה שמתעוררים לאמת ולמהות שלהם) מבין שמשהו גדול מאד מתרחש עכשיו! וגם בוטח שה"משהו" הזה מוחק את כל מה שהיה עד כה ומוביל את כולנו למקום הרבה יותר טוב גבוה ומותאם, מאחד בין כולנו ומחבר אותנו לערכי ליבה, שבין אדם לחברו, ובין האדם לאדמתו – אמא אדמה של כולנו שמזינה אותנו ובלעדיה אין לנו חיים.

****************************

מאיפה כל זה נפל עלינו?

כולם מנסים להבין עכשיו מאיפה כל זה נפל עלינו "לפתע פתאום"? ומתפשט בשיא העוצמה בכל העולם?
האם זו תאונת עבודה במעבדה בסין שקשורה לקונספירציה של פיתוח נשק ביולוגי? למניפולציה של תעשיית התרופות? או שמדובר "פשוט" ב"תאונת עטלפים"?

והאמת היא שזה לא כ"כ משנה! מאיפה זה בא, כי מה שחשוב הוא מהי האנרגיה השלטת עכשיו בכיפה? ומהי המגמה? כלומר, מה המשמעות של כל מה שקורה? מה זה בא להגיד לנו? מה אנחנו אמורים ללמוד מזה? ולעשות עם זה? ולאן פנינו מועדות כפרטים? כמדינות? כאנושות?

****************************

והתשובה?

אז כמו שכבר הספקתם להכיר אותי אני בוחרת ללכת על הלייט 😊 ו"תאונת עטלפים" נשמעת לי גם יותר נוחה לעיכול 😊, בהתייחס לשאר האפשרויות, ובעיקר מהווה עבורי הבנה ממש סבבה בזמן הזה! ולמה?

משום שהאנרגיה של העטלפים נוכחת עכשיו, במלוא עוצמתה, ומככבת בכל פינה ובכל תא בגוף שלנו. היא הגיעה לפה כדי להישאר לתקופת מה ולהביא לעולם מסר של אמת וריפוי. והמסר הזה של העטלפים הינו חד משמעי וברור! ויכול להרגיע ולשפוך לנו אור גדול על כל מה שמתרחש בעולמנו כעת ועל מה שאנחנו נדרשים להבין ולעשות עם מה שמגיע.
אז סיכמנו על עטלפים כן?

****************************

החיים בסרט!

בסוף השבוע שעבר עמדתי עם יונתן הבן שלי, בתור לקופה בסופר, יחד עם עגלה ענקית עמוסת כל טוב ונייר טואלט כמובן. … הסתכלתי על התור ועל הלחץ מסביב, ואמרתי לו: "אתה קולט? אנחנו עכשיו שחקנים בסרט שמישהו אחר מריץ….בסוג של אשליה הזויה! כאילו מישהו הכניס אותנו לסרט תלת מימד ואנחנו צופים על עצמנו מהצד ולא מאמינים שכל זה קורה".
אז … אם גם אתם תוציאו לרגע את הראש שלכם, מהמסגרת של תמונת חייכם, ותצפו בה מבחוץ תוכלו להבחין בקלות שאנחנו חיים כרגע בסרט! באשליה! בהצגה שהיא הרבה יותר גדולה מאיתנו.

ואנחנו?

אם אנחנו מסכימים לשהות בתודעת ההמונים, של הפחדה ושל היגררות אחרי המסרים המבהילים של הפוליטיקאים ושל המדיה, אז אנחנו בעצם נותנים להם רשות להפוך אותנו לשחקנים! או במקרה היותר גרוע לסטטיסטים! בסרט שאינו היצירה שלנו. וככאלה אנחנו מסכימים לפעול בבהלה ובלחץ על פי התסריט שמישהו אחר כתב תהא זהותו אשר תהיה.
אבל יש לנו גם אופציה אחרת! אנחנו לא חייבים להיגרר לסרט הזה… ורגע לפני שאנחנו נסחפים, יש לנו את זכות הבחירה להיות במודעות! להבין את מה שקורה כאן ולפעול אחרת ממה שמוכתב מבחוץ, מאופן פעולתו של ההמון המבוהל ומתנאי אי הודאות.
ואני לא אומרת שלא לנהוג על פי ההוראות וכללי הזהירות, המוכתבים לנו כרגע, אלא לפתוח את התודעה שלנו להבנות חדשות על המצב והשלכותיו.
וכדי לעשות זאת ולקצר תהליכים יהיה הכי פשוט לקפוץ לשיחה קצרה עם העטלפים.
אז בואו….

****************************

מיהם העטלפים האינדיאנים? ומהו מסר הריפוי שלהם?

 

העטלפים – בעלי חיים מאד עוצמתיים שמסמלים אצל האינדיאנים מוות ולידה מחדש!
הם מופיעים בתקופות של תמורות גדולות, שינויים עוצמתיים, תהליכי מעבר וסיומים אשר מלווים בפחד גדול משינוי ובקשיים רבים שלאחריהם מגיעות התחלות חדשות ויצירות אשר נבנות ממקום הרבה יותר מודע וגבוה.
העטלפים באים ללמד אותנו שאפשר למות ולהיוולד שוב ושוב, בתוך החיים, מבלי לעבור פיזית בין העולמות.
אני יודעת שזה נשמע לכם מוזר. סוג של אוקסימורון.
ואני יכולה להבין אתכם כי עד לא מזמן הרעיון הזה, שלא צריך למות פיזית כדי להיוולד מחדש ושאפשר לעדכן את ה"אני" שלנו וליצור חיים חדשים לגמרי בעודנו בחיים, היה באמת היה אבסטרקטי עבור רובינו.
אבל עבור האינדיאנים זה לא מוזר בכלל. הם מכירים את האיכות הזו מאז ומעולם, חיו לרגליה ואף עשו מסעות וחניכות כדי לבטאה חייהם. הם הבינו, בעזרת העטלפים, שטוב למות בעד חיינו! כלומר להיפרד מצורות חיים שעבר זמנן וליצור צורות חיים חדשות באותו גלגול של חיים משום שבסה"כ מדובר במעבר בין שני מצבי תודעה שונים ותו לא.

 

 

מהסיבה הזו, הם השתמשו בטוטם העטלף בטקסי החניכה שלהם והוא סימל עבורם פרידה ממושג האני הקודם שלהם וניתוץ לרסיסים של כל מה שחשבו על מי שהם. מדובר היה בטקסי חניכה קשוחים שמטרתם הייתה לעזור לאנשים להסכים לעבור תהליכי שינוי עמוקים ובהם היה על החניכים להסכים לעבור מבחנים אכזריים של כוח פיזי, יכולת רוחנית ולחיצה על כל הכפתורים הרגשיים שלהם אשר הציפו בבת אחת את כל הפחדים הכי עמוקים והכי הישרדותיים שלהם. שיא התהליך היה קבורה של החניך באדמה ושהייה בה במשך יממה בחושך ובפחד וזאת כדי להמית את העצמי הישן (דפוסים, התנהגויות ו"זהות") ולהוליד עצמי חדש נקי מהתפישות והאמונות הישנות ומחוזק באנרגיה חדשה וחיונית. החשיכה סימלה עבורם את העולם הפנימי, הבלתי נראה, אשר בכדי לחוות אותו יש להסכים לשהות בה. .
התהליכים הללו דרשו מאנשים להיפרד מעצמם כפי שהכירו וזה היה קשה מנשוא. לא כולם עמדו בזה! שכן, מדובר בתהליך שמזעזע את כל המערכת הפנימית, ואת כל המוכר והידוע, ומביא בסופו של דבר את האדם למצב של כניעה מוחלטת וויתור על כל מה שהיה כדי לפנות מקום ליצירת אני חדש!

מרגישים שאנחנו קצת בדרך לשם? עוברים עכשיו תהליך חניכה פר אקסלנס.

****************************

בעשורים האחרונים הידע העתיק הזה חוזר גם אלינו והופך להיות נגיש יותר ויותר תודעתית להרבה אנשים ולכן גם קל הרבה יותר להבנה, הפנמה וליישום למי שבוחר, רוצה ומסכים לאפשר לעצמו את זה.
היום גם אנחנו יודעים שלא צריך למות כשנגמרת צורת חיים אחת, שעבר זמנה, ושאנחנו יכולים ליצור לעצמינו חיים חדשים כי יש לנו המון אלטרנטיביות והבחירה בידינו!
יש בעולמנו המון "טכנולוגיות" תודעתיות, חדשות ומתקדמות, המאפשרות לכולנו ליצור נתיבים חדשים וחיים שלמים חדשים מבלי להלך בין העולמות הפיזיים. ממש ככה! לא צריך למות כדי לחיות! הכול טוב! צורת חיים אחת נגמרה! ובמקומה מתחילה צורת חיים אחרת. מסלול אחד הגיע לכדי מימוש וסיום ותחתיו נפתחים המוני מסלולים אלטרנטיביים חדשים. מוות ולידה מחדש יכולים להיות חלק מחיינו כל הזמן. אנחנו רק צריכים לאפשר זאת.

 

אז מה בעצם קורה עכשיו מבחינה אנרגטית בכל העולם?
ואיך זה קשור לעטלפים?

בדיוק זה!
מוות של הישן, התקוע והמסואב ולידה מחדש לעולם אחר! בלתי מוכר וידוע.
אנחנו ממש בתעלת הלידה עכשיו! וכולנו מרגישים את זה ביג טיים. חשוך לנו, ממש כמו בתוך מערת העטלף, והלחץ המופעל עלינו, מכל כיוון אפשרי, הינו אדיר. ממש כמו בטקסי החניכה האינדיאנים. אנחנו יודעים מה ואיך היה לנו בתוך הרחם אבל לא יודעים עדיין מה מחכה לנו בחוץ.

 

****************************

אז מה אנחנו נדרשים להבין מזה עכשיו?

כבר 20 שנה אני מלמדת, בקורסים באקדמיה, וכותבת בבלוג שלי על קצב ההתפתחות ההולך ומתגבר של הכול בכל המישורים. קצב אשר הופך עם הזמן למואץ יותר ויותר עד כדי בלתי אפשרי. דימיתי את הקצב הזה, לא פעם, לדימר של אור שכל הזמן הולך ומתגבר. בתחושה שלי הגענו עתה לסוף עוצמת הדימר. והוא לא עובד יותר. צריך לשנות את הסיסטם.

כולנו כפרטים וכאנושות חווינו המון שינויים ואתגרים, בשנים האחרונות, כשבכל פעם שאנחנו מאפשרים לשינוי לקרות ומסכימים לעבור דרך הפחדים שלנו אנחנו מתקרבים יותר ויותר לאמת הפנימית ולמהות שלנו.

הרבה אנשים מרגישים כבר הרבה זמן ש"משהו" קורה בתוכם אבל לא יודעים לתת לזה שם ומשמעות. לא יכולים להסביר לעצמם את כל מה שעובר עליהם.
אלה המודעים יותר מנסים להבין, עושים שינויים פה ושם, מתחדשים אבל משאירים הרבה "זנבות" לא מטופלים וממשיכים לרוץ במרוץ החיים התובעני והטובעני אפילו שהם עייפים, עמוסים ומבינים שמשהו כבר לא עובד כבעבר.

הם מתעלמים מסימנים, שמופיעים על המסכים שלהם, ומסמנים להם לעצור לרגע כדי שיוכלו לשנות כיוון ולעשות שינוי. ואז…הבלתי צפוי ונתפש קורה! מגיע צונאמי! וכולם נדרשים להתיישר! ולהבין אונליין מה קורה כאן כי אחרת הם יישארו מאחור…בכל המובנים.
אז זה המצב שקורה עכשיו. צונאמי! "משהו" קורא לנו לעצור בחריקת בלמים!!!

 

****************************

אז מה אומר? ומה עושים עם זה?

כולם יודעים שכיש סערה גדולה בחוץ הכי בטוח זה להפסיק את כל הפעילות החיצונית להיכנס ולשהות בבית המוגן הבטוח. בדיוק כפי שאנחנו מתבקשים לעשות כעת.

אז עכשיו זה קודם כל מה שצריך לעשות! לעצור, להסתגר בבית, להתבונן בדברים שקורים ולהגיע להבנות.
עכשיו זה הזמן להסכים לוותר על כל המרוץ המטורף! להפסיק להילחם ולהסכים להיפרד מכל מה שהפסדנו בניירות הערך של החיים ומה שלא משרת אותנו יותר כפרטים וכאנושות. להסכים לתת לצורות חיים ואמונות ודפוסים ומערכות יחסים ש"גמרו" ושפכו כבר את כל הלאגר שלהן למות! ולהסכים לאפשר במקביל לצורות חיים חדשות להיפתח ולהיווצר אפילו שאנחנו עדיין לא יודעים איך הן נראות.
עכשיו הזמן להסכים להבין שצורת חיים אחת הסתיימה, עבור כולנו, ושצורת חיים חדשה עומד להיוולד תחתיה.
העשייה העכשווית הנדרשת אינה עשייה פיזית! אלא התבוננות פנימית וגיוס הבנות שיעזרו לנו בהמשך לבנות מחדש את עולמינו הפיזי… ויותר מכך, הן תאפשרנה לנו להיכנע לזרם ולשהות בלא נודע תקופה מסוימת, תקופה של מעבר בין העולמות. וזה בסדר גמור! לעצור עכשיו, להתמסר למה שמגיע מבלי לשלוט על כל הפרטים. מבלי לשלוט בכלל.

במילים אחרות, אנחנו לא צריכים לעשות עכשיו כלום! ממש כלום. לא צריכים להתאמץ ולעבוד קשה ולמלמל כל מיני מנטרות מול המראה או בפייסבוק ולהמציא תרגילים כאלה ואחרים אלא רק להסכים! לאפשר. להסכים שהכול ישתנה…ואנחנו בתוך זה – משתנים יחד עם ההשתנות.

אתגר לא קטן! לבני האדם שרגילים למאבקים ולצורך בשליטה אבסולוטית כדי להשיג את מה שהם רוצים. אבל מבטיחה לכם שיגיע רגע שהדרך הזו של אפשור תהפוך עבורכם לנעימה…קלה…לחלק מהחיים כי האנרגיה עובדת עבורנו והיא יודעת היטב מה היא עושה! ולאן פניה מועדות. רק לא צריך להפריע לה.

ממש כמו שאנחנו מסכימים היום שהטכנולוגיה תשרת אותנו ותעשה הכל בשבילנו ורק מחפשים עוד דרכים שרובוטים יעשו בשבילנו מה שרק אפשר, החל משאיבת אבק ועד לניתוחי מוח, ככה בואו נסכים גם שהאנרגיה תעשה הכול בשבילנו…ויותר מכך אפילו נשמח על כך מאד ונאפשר את זה…כי זהו תהליך מבורך!

אז זה מה שקורה! בזמן הזה. האנרגיה מוכנה לעשות את ה כ ל עבורנו ואנחנו רק צריכים להסכים! לתת לכל מה שלא שייך לנו יותר או בכלל ללכת מאתנו ולהתפוגג ולאפשר לחדש שעומד בפתח לבוא ולהיכנס. ובין לבין יהיו, לעיתים קרובות, תתי זמנים בהן ייווצר חלל. והרעיון הוא לא להילחץ מהחלל הזה ומלהיות באי ודאות, כי זה שם המשחק היום.

****************************

למה דווקא הסינים הביאו לנו עטלפים?
ולמה הם מופיעים דווקא עכשיו?

אז לגבי השאלה הראשונה …

זה באמת מעניין שדווקא הסינים הם שהביאו את העטלפים הפעם וזה סיקרן אותי להבין את הענין. לכן, הלכתי לברר מה לסינים ולעטלפים?
מצאתי אצל אורלי נירן יהלום שגם אוהבת לכתוב על חיות הטוטם את ההסבר הבא:
"בתרבות הסינית העטלף הוא סמל לאושר ומזל טוב. ברבים מחפצי האומנות הסיניים, ברקמות ובתכשיטים מופיעים חמישה עטלפים סביב פרח האפרסק, שמשמעותו חיים. חמשת העטלפים מסמלים את כל הדברים שהאדם מתאווה להם: בריאות, עושר, מזל טוב, אריכות ימים ושלווה".
אז הסינים שולחים לכולנו חיים בריאות ואריכות ימים. ושימו לב לזה! זה יגיע 😊

 

 

לגבי השאלה השנייה: למה עטלפים מופיעים דווקא עכשיו?

אז בטח כבר הבנתם שעטלפים מופיעים כדי לבשר לנו על זמנים של תמורות עוצמתיות שמתרחשות בעולמנו הפנימי כתוצאה מכך גם בעולמנו הפיזי.
כאמור, היקום תמיד דוחק בנו לנוע ולהתפתח לעבר הייעוד שלנו ולהביא את מתנותינו לעולם ולכן דוחף אותנו לתהליכים שכרוכים תמיד במותן של צורות חיים שהפכו ללא רלוונטיות. לפיכך, מסר העטלפים עכשיו הוא שהגיע הזמן להמית צורת חיים אחת ולהיפרד ממנה לטובת לידתה של צורה אחרת – חדשה ושונה עד מאד! כלומר, יש להרוג את מה שכבר מיותר ובעל אנרגיה ישנה ותקועה, שכבר לא משרתת כלום ואולי אף מורידה ומחבלת, לטובת משהו חדש חיוני והולם שמבקש להיוולד ומחכה שיפנו לו מקום.

 

 

השינוי עליו מדברים העטלפים הוא עמוק, מקיף, תודעתי וקשוח! ובא לידי ביטוי בכל מערכות החיים שלנו – בתחומי עיסוק, מערכות יחסים, תפיסות עולם, התנהגויות ודפוסי התנהלות מרכזיים שהיו מושרשים בנו לעומק במשך חיים שלמים.
התהליכים העטלפיים הללו מחייבים אותנו להסכים להשתנות! ולאפשר לשינויים להתרחש מבלי להתנגד להם או להיאבק ומבלי לנסות לשלוט בהם או בתוצאה שתתקבל בסופם. וזה מה שקורה עכשיו אחד לאחד.

ואם נדבר רגע באינדיאנית – העטלף דורש מאתנו להתמסר ל"רוח הגדולה"! ולמה שהיא מביאה איתה עבורנו מבלי לנסות "להבין" את כל שלבי התהליך או לנסות לנבא מה יקרה בסוף ואיך הדברים ייראו. כלומר, לראש הרציונאלי אין יותר מידי מה לעשות פה. הוא יוצא מהמשוואה. מי ששולט כרגע במשוואה הזו הוא הלב. אנחנו מתבקשים פשוט להקשיב ללב ולאפשר. זה מה שאנו נדרשים לעשות כשסיטואציות כאלה "תוקפות" אותנו. זה הכול!

אם פעם הייתי כותבת על זמן העטלפים את הדברים הללו אז לחלק גדול מהקוראים הדברים היו נשמעים אבסטרקטיים ורוחניים מידי. בניגוד לכך, היום כל ילד מבין אינדיאנית דרך הגוף שלו! וסביבתו הפיסית.

כל אחד יודע עכשיו שהשינויים שפה מאתגרים ברמות מטורפות. אנחנו נדרשים לשנות מערכות אמונה, הרגלים ודפוסים שמוטבעים בנו והם חלק מהותי ממי שאנחנו. זה ממש לחתוך בבשר החי. כולנו חשים בכל נים ותא במה דברים אמורים.

"אז אתם צריכים להסכים לשנות כמעט הכול!" אומר לנו העטלף עכשיו! …"להסכים לשנות את כל מי שחשבתם שאתם! להסכים להפוך לגרסאות חדשות של עצמכם. לאפשר לדפוסים ישנים לעוף מכם כמו נוצות ברוח. להיפרד מהם אחת ולתמיד! והבעיה כאן היא לא הפרידה עצמה אלא ההסכמה להיפרד! האפשור שלכם לדברים לקרות. להתקדם לעבר עולם חדש שהולך ונבנה במקביל לשחרור!

וזה אתגרי במיוחד ודורש כושר הישרדות מרשים וכוחות אינסופיים אבל…(ויש כאן אבל גדול) כשמגיעים לדד אנד בחיים…לסופה של דרך יש לכם בגדול שתי אפשרויות – או למות ממש פיזית! שזה דבר שחלקכם בוחר לעשות או לעשות שינוי עמוק כלומר, לאפשר לחלקים משמעותיים בתוככם למות ולאפשר לחדשים ויפים עד מאד להיוולד. במילים אחרות – השינוי הוא בלתי נמנע".

 

 

ולמה זה כזה קשה? אתם בטח תוהים…

"כי לרוב האנשים קשה לשחרר." אומר העטלף…" הם מתים מפחד פשוט לעזוב ולהניח לדברים – לקשרים, קריירות, תפישות, דפוסי חשיבה אמונה והתנהלות ועוד, ועוד. רובכם פוחדים משינויים. מעדיפים להישאר באזורי הנוחות המוכרים גם כאשר הם הפסיקו להיות נוחים בעליל והפכו כבר מזמן למכאיבים, מדממים ולוחצים אתכם עם הגב לקיר עד מאד. ואז…כשכבר אין ברירה באמת! מי שחכם מסכים להרפות. מסכים לא לדעת מה מחכה מעברו השני של קיר האש הלוהט".

אז…עכשיו כל הכפתורים לחוצים אצל כולנו ולכן הרבה מאיתנו מבינים שאין ברירה אלא לעבור דרך קיר האש הזה. ומי שיסכים לעשות זאת יגלה גילויים חדשים, ידווח על שינויים מטאורים ועל קפיצות קוונטיות…ידווח על רווחה ואור בלב, וצמיחה והתפתחות מרגשים. עד היום נתנו לנו לבחור לעשות את התהליכים האלה לבד. עכשיו זה נגמר! זה בא ונכפה על כולם בלי יוצא מהכלל.

 

 

והעטלף מוסיף ואומר לנו: "אין לכם עוד ברירה. אתם צריכים להסכים לעבור דרך הפחד המטורף שלכם מהשינוי, כל אחד והפחד שלו/שלה, ולאפשר את השחרור של כל מה שכבר לא עובד בחיים שלכם. להסכים להשאיר את כל מה שישן ומקרטע מאחור ולהתקדם בלעדיו קדימה… מבלי לדעת מה מחכה לכם במקומו. להסכים לחלל שנוצר לעת עתה…ולדעת בביטחון שהוא יתמלא במשהו טוב ומתאים הרבה יותר ממש בהמשך הקרוב".
"השהייה הזו בריק היא מדהימה! " ממשיך ואומר לנו העטלף "ועליכם לאפשר אותה כמה שאתם צריכים. אפילו אם זה נראה לכם הרבה זמן. אתם לא תתקעו שם אל תפחדו. תדעו ותחושו היטב מתי השלב הזה נגמר ולפתע תמצאו את עצמכם עם אני חדש במציאות אחרת שהולמת אתכם הרבה יותר. תאמינו לי. אני יודע על מה אני מדבר.

ואני מזמין אתכם לבדוק ממש עכשיו אם יש מקומות בתוככם בהם אנו מסרבים לזוז קדימה ולהביא את כל המתנות הנפלאות שלכם לעולם? האם יש מקומות ביצירה שלכם שאינכם מרשים להם להתבטא וסוגרים אותם בפני השתנות, התעדכנות והגשמה?
האם אתם מנסים להאט את קצב ההיריון של הדברים שמבקשים להיוולד בכם? או תקועים יותר מידי זמן בתעלת הלידה של עבודה שנס ליחה? או של מערכת יחסים שעבר זמנה? האם אינכם מסכימים לקפוץ על הזדמנויות ומוותרים על החלומות שלכם כי אתם פוחדים? …ואם כן אז תסכימו לאפשר לכל הדברים הללו לצאת לאור. תנו לדברים להשתנות. אל תיאחזו בכלום כי ממילא אין דרך חזרה לישן ולתקוע. הוא מת! התמסרו לשינויים ותנו לאנרגיה לשחק ולרקוד עבורכם. תבורכו ושיהיה לכם זמנים טובים בשחרור הישן ובלידות חדשות וטובות".

עד כאן דבר העטלף.

 

 

וכמו תמיד …כל מי שמרגיש/ה את הקריאה ומבקש/ת לחקור, להתמודד ולעבור באופן מודע ומהיר, את תהליכי השינוי המואצים והאתגרים המופיעים כעת, כדי לשחרר את כל מה שלא נחוץ וללדת את החדש בשמחה, מוזמן ליצור איתי קשר ולהגיע לפגישה וירטואלית, לפי צו השעה, בווידאו או בטלפון. יחד נלבן את הדברים, נעשה סדר וניקיון, נשחרר את העבר ונדאג שכל הלידות החדשות תתממשנה במהרה ללא צירים ממושכים וכואבים כל כך.

 

מוזמנים להתקשר ….

0505294800

שיהיו לנו ימים טובים!

אוהבת אתכם!
מיכל

 

****************************

מקורות

ג'יימי סאמס, דייויד קרסון, 1999 – קלפי סגולה. הוצאת ענבר אירוח כפרי.
טד אנדרוס 1999, שפת החיות הוצאת אור- עם.
אורלי נירן יהלום – טוטם העטלף.
מדריך חיות הטוטם – עטלף – https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=16925923

תמונות

כל התמונות לקוחות מאתרים חינמיים.

תגובות

תגובות

11 תגובות

  • אודי קרמר הגיב:

    מקסים מיכל. איזו השקעה ועומק. רואים את הידע העצום שלך, וגם הכתיבה שלך מרתקת וקולחת. את מביאה נקודת מבט מאד אופטימית. מישהו גדול מאיתהו עושה לנו תיקון. ביג טיים. אתמול שמעתי את יובל נוח הררי בתכנית עובדה של אילנה דיין והוא הדגיש את הביחד. אם האנושות תתעשת ותבין שכולנו באותה סירה היא תנצח בקלות. צריך לוותר על האגו, להוריד מחיצות, להתעלות מעל אינטרסים צרים. זהו אולי המסר החשוב של החוסן האישי בכל אחד מאיתנו ושיתוף הפעולה.

  • ד"ר מיכל אדמתי הגיב:

    תודה רבה אודי יקר!
    שמחה שהתחברת.

  • פוסט נהדר עמוק ועוצמתי כמו שרק את יודעת. ועטלפים זו חיה שאני מאוד אמביבלנטית לגביה בעיקר בגלל צורתה שתמיד מייצרת בי גועל מעורב בחמידות. לצד העובדה שזו חיית פלא מרתקת בכל מימד אפשרי בהתנהלות חייה.
    כל מה שכתבת בפוסט מבעבע בי כבר ימים רבים. אין בי שום היסטריה פאניקה או חשש מהמצב. אני בשלווה גדולה, קבלה והכלה של המצב.
    לצד זה בעצבות מהשקט סביבי, אך הוא רק הסאונד של הסרט הזה, זה הכרחי לסוף הטוב שלו והכרחי גם לי להיות בשלווה הזו. אמרתי לחברה השבוע שאנחנו בסרט אפוקליפטי שסופו ידוע ולא ידוע…האפוקליפסה הזו הכרחית כנראה להמשך הטוב של כולנו. תודה מיכלי

    • ד"ר מיכל אדמתי הגיב:

      תודה תמרי.
      בטוחה שאת מרגישה את האנרגיה הזו כבר מזה זמן…תמיד היתה לך בטן טובה 🙂
      בהמשך בטח נדע יותר. בינתיים שלווה קבלה והכלה של המצב זו בדיוק התשובה.
      שיהיו לנו ימים טובים!

  • ענבל הגיב:

    החזרת אותי 3 שנים אחורה מיכלי.
    כבר שכחתי את העטלף שלי וכמה שאת מדוייקת כאן. לקרוא ולא להאמין.
    נזכרתי שצילמתי עטלף בספארי לפני כ 4 שנים בלי לזכור עד עכשיו…הולכת לחפש את התמונה.
    אחלה פוסט ותודה על הפירוט והתובנות.
    עוד יהיה טוב…הרבה יותר טוב🙌🏻

    • ד"ר מיכל אדמתי הגיב:

      היי אהובה,
      את הראשונה שחשבתי עליה בהקשר של העטלף 🙂
      בזכותך הוא בא בפעם הראשונה 🙂
      הסינים ממש לא מקוריים.
      יהיה הרבה יותר טוב זה ברור!

  • מירה נוי הגיב:

    פוסט נפלא מעניין מרתק זורם לתוך הלב והנפש והעיקר מרגיע….תודה לך

  • מיקה הגיב:

    מיכל ההסבר מרתק ומרגיע ומקווה שאכן צמיחה ולידה מחדש של האנושות תביא לנו בשורה 💝🙌🦇

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.