מבוא ל"סדרת העולם המופלא"

שרשרת של אור

חברים וחברות יקרים,

ברוכים הבאים לבלוג שלי ולסדרת "העולם המופלא – עולמם של הקלפים האינדיאנים" העוסקת בחיבור לאור ומוקדשת לכל השוחרים לשיפור חייהם וחיי זולתם ולאלה הבוחרים בדרך חיים של פיתוח מודעות ומימוש הייעוד והחזון האישי.

מטרתה של הסדרה הינה להציג בפניכם את "קלפי הסגולה" האינדיאנים  – כלי שבעזרתו יכול כל אחד להתחבר לדרך המלך שלו ולנתיב הצמיחה וההגשמה האישי והייחודי רק לו.

סדרה זו מורכבת מחמישה פרקי מבוא ומפרקים רבים נוספים העוסקים בחיות הטוטם השונות. אלה יתפרסמו כאן מעת לעת.

בפרק המבוא הראשון אחלוק עימכם את סיפורי האישי ואחשוף את הסיבות שהביאו אותי להתחבר  לדרך האינדיאנית. בפרק השני אערוך לכם הכרות עם האינדיאנים ועם מקור הידע עליו מבוססים הקלפים. בפרק השלישי אציג בפניכם את  ערכת הקלפים ואת שימושיה היישומיים. במסגרת הזו, אסקור את סוגי הפריסות השונות, אותן ניתן לבצע בעזרת הקלפים. בפרקים הרביעי והחמישי אתמקד במפת חיות הטוטם, וביישומיה השונים, ואביא בפניכם כמה גילויים מרעישים על החיות האינדיאניות.

בחלק גדול מהפוסטים אשתף ידע ותובנות שלמדתי גם מכותבים ומיוצרים אחרים בהם פגשתי ואני פוגשת כל הזמן במהלך הדרך ואתן להם קרדיט כאן.

לפי דעתי זה חשוב מאד שכולנו נשתף כל הזמן! האחד את השני, בידע מואר ורלבנטי הנובע ויוצא אל האור, ע"י חברים אחרים לדרך הצמיחה ההתפתחות והאהבה, ונזרים אותו הלאה לכל מי שמבקש ומשתוקק לקרוא ללמוד להתפתח ולהביא יותר אהבה ואור לחייו ולחיי האנשים במעגלים הרחבים המושפעים ממנו. כולנו משפיעים, ומושפעים מהסובבים אותנו, וחשוב שנהיה במודעות להקרין עליהם שפע של אור, טוב ושמחה.

 

P1460184

 

מסיבה זו של ההשפעה ההדדית חשוב לא פחות בעיני להעצים גם את אותם יוצרים שאני מתחברת עם עבודתם והיא מהדהדת בתוכי ומשפיעה לטובה על חיי ומתוך כך גם על חיי סובבי. חשוב בעיני לחשוף את הידע המואר שהם מביאים גם לאנשים נוספים מתוך ההבנה שמעבר לחשיבות שיש בעזרה גם לאדם אחד בלבד …כאשר אנו עוזרים לו אנו בעצם משפיעים על מעגלים שלמים הסובבים אותו…ואם אנו מפיצים אור ואהבה…זה מה שניצור שרשרת של אור! ההולכת ומתארכת עד אינסוף.  כי ברגע שאנו עוזרים למישהו אחד אנחנו עוזרים להמון אנשים.

השרשור הזה הוא בעל חשיבות עליונה בהתפתחות התודעתית של כולנו וזו הסיבה שאקדם אותו כאן בבלוג הזה שלי ובסדרת העולם המופלא!

 

ולשם התחלה אני רוצה לצטט כאן סטטוס בנושא הזה שמאד מצא חן בעיני ונכתב ע"י חברי מהפייסבוק, עמיחי זלינקובסקי.

"אנחנו לא חייבים לעבור הכל לבד – למעשה גם אי אפשר. למה?

משום שכולנו בלי יוצא מהכלל צריכים תמיכה מחברים לדרך. יהיו אלה בני משפחה, חברים, אנשים שאנו פוגשים בכל מיני הזדמנויות ופורומים ואפילו כותבים בהם אנו נתקלים בספרים ובאינטרנט.

כשהייתי בתאילנד לא הייתה לי אפשרות לדבר או להיפגש עם החברים הקרובים (והכל כל כך חכמים) שלי בארץ ולקבל מהם את התמיכה שאני מקבל כשאני בארץ. זה עזר לי להבין ולראות אפילו עוד יותר בבירור עד כמה הם חשובים לי, עד כמה הם תומכים בי, ועד כמה אני זקוק להם. זה עזר לי להבין שאני, ומה שאני מעביר בעשייה שלי, זה לא באמת רק אני אלא זה רשת של תמיכה שאני רק חלק קטן ממנה.

כשאני תומך במישהו אחר, למעשה תומכים בו גם אלה שתומכים בי. הם תומכים בו דרכי. וכשהם תומכים בי, למעשה תומכים בי גם החברים שלהם שאני אפילו לא מכיר.

כך, כשאתם תומכים ואוהבים ומיטיבים עם מישהו, למעשה אתם תומכים ומיטיבים וחולקים אהבה גם עם עוד המון אנשים אחרים בהמשך הקו, אנשים שאתם אפילו לא מכירים או יודעים על קיומם.

למעשה, בסופו של דבר, כשאתם תומכים במישהו אחד אתם תומכים בכל בני האדם, כי בסופו של דבר כולם מחוברים לכולם.

לכן, למעשה, כשאתם תומכים במישהו אחר אתם תומכים למעשה גם בעצמכם. בסופו של דבר התמיכה שנתתם חוזרת אליכם מכיוון אחר, שאתם אפילו לא יודעים לקשר אותו לזה. כמובן שמעבר לזה, עצם התמיכה שלכם באדם אחר ממלאת אתכם באהבה, כי ככה זה פשוט עובד: כשאוהבים אז מתמלאים באהבה. כי אי אפשר להזרים אהבה לאדם אחר מבלי שהיא תזרום גם דרכנו."

(הפוסט של עמיחי נכתב בפייסבוק בתאריך 31.12.14. עוד מידע עליו תוכלו למצוא כאן).

 

להתראות בפרקים הבאים של סדרת "העולם המופלא":

1. מה הסיפור שלי? איך התוודעתי לקלפי חיות הטוטם האינדיאניות?

2. מקור הידע הטמון בקלפים

3. היבטים יישומים

4. DO IT YOUR WAY

5. החיות מדברות קואצ'ינגית

 מיכל

michal

.

©כל הזכויות שמורות לד"ר מיכל אדמתי©

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.