החיים זה עכשיו! – טוטם הסוס

 

היי יקרות ויקרים,

ברוכים באים!

יש לי בלוג חדש בשעה טובה ומוצלחת! והעיתוי? אין טוב ממנו!

האביב כבר כאן! מלווה בתנופת פריחה של אנרגיות חדשות ומוארות אשר הולכות ומתעצמות עוד ועוד.

הטבע מתעורר לחיים ואיתו גם תשוקות הלב שלנו לצמיחה, התפתחות, ביטוי ומימוש הפוטנציאל.

ואני חושבת לעצמי… איך אפשר להתחיל את כל היופי הזה? אם לא בדהירה מהירה ואצילית קדימה?
ואם כבר לדהור…אני מציינת לעצמי… אז כמובן שעדיף על גבו של  הסוס!

 

horse_content

 

אלה מביניכם שמכירים אותי, מהבלוג הוותיק והמצליח שלי ב"קפה דה מרקר", כבר יודעים שאני אוהבת מאד לכתוב על חיות הטוטם האינדיאניות ושכולן יפות ושוות בעיני בלי יוצאות מהכלל!

כל אחת מהן, מיוחדת בפני עצמה, ומביאה עימה איכויות של אהבה וריפוי משלה…  אפילו אם מדובר בחיה כמו נחש, יגואר או פנתר שחור.

כן, כן! אין כזה דבר חיה "מפחידה" או "רעה" אצל האינדיאנים. כל אחת מביאה לחיינו סגולת ריפוי אחרת ויש לנו מה ללמוד ממנה.

ונכון! … ישנן עוד כמה חיות, מבין חיות הטוטם האינדיאניות, שניתן לכתוב עליהן בהקשר של התחלות חדשות וכולן נפלאות ומיוחדות בעיני (כבר אמרתי…) אבל, ביום הזה… מרגיש לי הכי נכון לפתוח את הבלוג החדש שלי ואת התקופה המיוחדת הזו עם האנרגיה התוססת והנמרצת של הסוסים!

אז בואו … קדימה מתחילים!

 

אז… למה בכל זאת בחרתי לפתוח דווקא עם הסוסים?

כבר כתבתי למעלה ש"מרגיש לי הכי נכון , בזמן הזה, לפתוח עם הסוסים" אבל אתם בטח שואלים את עצמכם… "ובכל זאת? למה דווקא עם הסוסים מבין כל חיות הטוטם?"

זוהי שאלה במקומה… ואני רוצה להתייחס אליה.

 

 

בחרתי לפתוח, דווקא עם הסוסים, משום שהם נושאים עימם אנרגיית ריפוי מופלאה! מהירה ומלאת עוצמה שמתאימה מאד לזמן הזה! – של התחלות חדשות. בנוסף, היא גם משמעותית לעוד מספר היבטים בחיינו עליהם ארחיב בהמשך.

ומה שמיוחד באנרגיה הזו זה שהיא זמינה עכשיו לכולנו! כלומר, כ ו ל ם יכולים עתה להתחבר לתדר שלה ולרכוב על גב הגל, שהיא נושאת עימה, אל עבר הצלחה הגשמה, בריאות, הנאה, קלילות ושמחה. ואתם מוזמנים כבר, ממש עכשיו, להתחיל להתחבר אליה ע"י הקשבה לקליפ הנפלא הזה תוך כדי המשך הקריאה.

 

מה יש באנרגיה הזו? ומה היא "יודעת" לעשות?

אז… מה יש באנרגיית הזו של הסוסים שהופך אותה לכה מיוחדת וזמינה דווקא בעת הזו? מה היא יודעת לעשות? ואיך נעזרים בה?"

אענה…

content_4s

 

אתחיל בכך שאומר שמדובר באנרגיה aמייצגת תדר של תנועה מהירה מאד! ושל פריצה נמרצת קדימה! אל עבר מחוזות חדשים ונשגבים ולקראת הגשמת החלומות והיעדים שלנו! אלה שתמיד רצינו להגיע אליהם ולגעת בהם! והיא נמצאת כעת ממש כאן בהישג יד ומאפשרת לכל אחד מאתנו להתחבר ביתר קלות, לדרך האישית שלו ולחזון של חייו ועוזרת לו לצאת, במהירות ובקלות, ממקומות של תקיעות בהן שהה זמן רב.

ויש לה המון כוח לאנרגיה הסוסית הזו! היא מסגולת להטעין אותנו ב"דלק" עצום! כדי להתחיל דברים חדשים כמו מערכות יחסים ופרויקטים וכדי לקדם רעיונות וחלומות שלנו שחלקם כבר קרמו עור וגידים במציאות והאחרים עדיין רק בגדר רעיונות. היא כ"כ עצומה עד שיש בכוחה גם לעזור לנו להעיף במהירות היסוסים ופחדים מדרכינו ולהשתחרר מחסמים ומעיכובים מיותרים שהיו מנת חלקינו עד היום. אם תרצו… זה מרגיש  כמו נחשול ענק אשר מגיח בעוצמה ומשחרר בבת אחת "פקק" שהיה תקוע זמן רב !!! ובכך מאפשר לכוח החיים והיצירה שבתוכנו להרים את הראש! ולהתחיל לזרום מחדש באופן טבעי ובריא ב"צנרת" הפנימית שלנו.

 

 Perfect Wave

 

ועכשיו… כדי שנוכל כולנו ללמוד על האנרגיות הללו, יותר לעומק, ולהיעזר בהן במטרה להתקדם בחיינו ולפרוץ קדימה, אספר על סגולותיו של הסוס בעיני האינדיאנים. בהמשך אסביר גם מהי המשמעות של הופעת הסוס בזמן הזה? מהם מסריו עבורנו? וכיצד נכון לעבוד איכויותיו ועם האנרגיה שהוא נושא על מנת להפיק מהן את המיטב?

 

מיהו הסוס האינדיאני ובכלל?

הסוס מסמל, בעיני האינדיאנים, כמה איכויות ריפוי מרכזיות – חופש ללא גבולות, עוצמה אישית, כוח פיזי ורוחני, איזון, אצילות, מסירות ושירותיות. מדובר בבעל חיים עם כוח סיבולת יוצא דופן! המסוגל מצד אחד לשאת על גבו משאות כבדים מאד ומצד שני לדהור בקלילות ובמהירות גדולה למרחקים ארוכים.

 

Dollarphotoclub_6021936_s

 

הסוס ניתן לאילוף ובוית, ע"י האדם, כבר  בשנת 4,000 לפנה"ס. ביותו נחשב לאחת מהמהפכות הגדולות ביותר בהיסטוריה משום שהוא תרם, באופן חסר תקדים, להתפתחות הציביליזציה ושינה את פניה לחלוטין. היסטוריונים מסוימים המתייחסים לביות הסוס כאל אירוע מכונן אשר מקביל מבחינת חשיבותו לגילוי האש!

המקור לכל ה"סופרלטיבים" הללו, המיוחסים לביות סוס, נעוץ בעובדה שעד לאותו הזמן היו בני האדם מוגבלים לגמרי מבחינת חופש התנועה שלהם! כלומר, הם נאלצו להיות מרותקים למקום שבו נולדו ולהתמודד בכוחות עצמם עם העול של סחיבת משאות כבדים.

 

 

אילוף הסוס שחרר אותם והפך אותם לחופשיים!

סוף, סוף הם הצליחו לפרוץ את גבולות השבט, לנוע למרחקים, להתפתח ולהרחיב את האופקים ע"י היחשפות לתרבויות חדשות ולמקומות שלא פגשו לפני כן.

ברמה הפראקטית הסוס מילא עבור בני האדם כמה פונקציות מרכזיות כאשר את חלקן הוא ממלא עד היום.

  • אמצעי תחבורה – בראש ובראשונה, הסוס שימש ככלי תחבורה שניתן היה להגיע בעזרתו למחוזות רחוקים ואף לשאת משאות
    כבדים. הוא סייע בני האדם בעבודות השדה ובפיתוח החקלאות – הוביל עגלות ומחרשות ועזר לחרוש את השדות.
  •  אמצעי ללחימה ולשיטור – בני האדם הקימו חילות פרשים (ששרדו עד מלחמת העולם השנייה) על מנת להלחם באויביהם ואף     השתמשו, ומשתמשים עד היום, בסוס ככלי לשיטור ולטיפול בהפגנות המוניות ובהפרות סדר.
  •  משחקי ספורט – מרוצי סוסים, תחרויות רכיבה וראווה ועוד.
  •  מחקר מדעי – הסוס משמש כחיה נוחה להפקת נוגדנים (על ידי הזרקת האנטיגן, איסוף חוזר של דם הסוס וניקוי הנוגדנים).
  •  טיפול וריפוי בני אדם – מטפלים שונים נעזרו, ונעזרים עד היום, בסוס ובאנרגיה שלו ככלי טיפולי לריפוי בתחומים שונים כמו למשל, רכיבה טיפולית המסייעת לנכים, לבעלי מוגבלויות, לילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז,  לבעיות של חוסר ביטחון עצמי ועוד. מטפלים אחרים עובדים עם אנרגיית הסוסים ועם סגולותיהם בטיפול באנשים ללא רכיבה. בהקשר הזה, אני רוצה להזכיר מטפלת מיוחדת אשר נעזרת באנרגיית הסוסים לריפוי אנשים. שמה אתי יעקובי ויש לה אתר שמומלץ להציץ בו ושמו "סוסים מרפאים אנשים" – אתי מדריכה רכיבה טיפולית ומנחה סדנאות להעצמה, ריפוי ומודעות עצמית בעזרת סוסים (ללא רכיבה).

  • כוח סוס – שימוש מעניין נוסף באיכויות הסוס קשור למושג כ"ס. מכיוון שהסוס מהווה סמל לכוח פיזי המציא אנגלי בשם תומס סייוורי, בשנת 1968, את המונח "כוח סוס". סיורי שפיתח את אחד ממנועי הקיטור הראשונים המציא את המונח הזה כדי לבטא את יכולות הביצוע והחוזק של המנוע שבנה. הוא למעשה היה הראשון שהשווה את ההספק של מנוע לעבודתו של סוס. מאז הפך המונח ליחידת מידה להספק המשמשת עד היום כדי למדוד את  ההספק של מנועים בתעשיות הרכב, הרכבות וכלי התעופה וכן להגדרת הספק של מזגנים ויחידות קירור.

horsepower1

 

מכל הסיבות, שנמנו לעיל, מקושר הסוס אצל האינדיאנים לכוח, מסירות ושירותיות אשר נובעים דווקא מהחיבור שלו לסגולות כמו חמלה, אהבה, ונתינה. האינדיאנים גם מאמינים כי הסוס הוא חיה רגישה ואינטואיטיבית המסוגלת לדהור לעולמות עליונים ולחזור מהם לעולם שלנו עם מידע רב ערך וכוחות ריפוי. לטענתם, יש לסוסים יכולת לראות את הנסתר ולקלוט את האנרגיה של האדם שמולם. ואם תשאלו את אתי יעקובי היא תסכים עם כך ותספר לכם מניסיונה שהסוסים קוראים שפת גוף של אנשים ומשקפים בחזרה  במדויק את מצבם הרגשי והמנטאלי דרך שפת גופם הם – ממש כמו מראה צלולה.

 

policehorse

 

אתי גם תספר לכם שדרך תהליך החיבור בין סוסים ואנשים ניתן לרפא בעיות פיזיות, רגשיות ורוחניות- מנטליות שונות וזה כולל סיוע בריפוי והחלמה פיזית של פצועים ע"י חיבור שלהם לגופם ולרוחם דבר המביא החלמה פיזית דרך התחדשות רקמות ותאים, הארקה של רגשות שליליים ופינוי  מקום למודעות חדשה ובריאה יותר ועוד, ועוד.  מרתק! תודו!

 

מיהם הדוהרים על הסוס (מופיע במפת הטוטם שלהם)?

 

 

אנשים שהסוס מופיע במפת חיות הטוטם שלהם הינם עוצמתיים מאד ובעלי כמיהה עזה ומתמדת לנוע קדימה, במלוא המרץ והאנרגיה, ולפרוץ גבולות בכל היבטי חייהם. למרות שהם נראים חזקים וחסונים מבחוץ מדובר באנשים רגישים, רכים וחומלים מבפנים, מסורים מאד לסביבתם ומשתמשים בעוצמתם באופן מאוזן ואחראי. אנשי הסוס זקוקים לדינאמיות בחייהם ולכן הם חווים קונפליקט פנימי מתמיד בין הצורך המולד שלהם לשרת ולתמוך באנשים, הקרובים להם, לבין כמיהתם להיות בחופש ולדהור למרחבים הרחוקים. עוצמת האהבה, הנתינה, ותחושת השליחות, הן הבסיס האמיתי לכוחם.

 

על מה מעידה הופעת הסוסים בזמן הזה?

עכשיו אני רוצה לדבר קצת על מה מלמדת הופעת הסוסים בזמן הזה? ואיך נכון להפיק מהאנרגיה שהוא מביא לנו את המיטב?

אז… הסוסים השועטים באצילות ובחן, בזמן הזה, לחיינו מביאים עימם מספר מסרים חשובים עבורנו.

ראשית, הם באים לספר לנו שהחוויות וההתנסויות אותן אנו פוגשים ונפגוש עוד ועוד וביתר עוצמה, עתה ובהמשך הדרך, קשורות לאיכויות של תנועה מהירה קדימה, של כמיהה גדולה לחופש וכתוצאה מכך של צורך עז של כולנו לפרוץ גבולות ומחסומים! וכל זאת, מתוך תשוקה לשעוט בכל הכוח אל עבר מימוש יעדינו ולהתקדם בקלות ובאלגנטיות לקראת המרחבים הפתוחים והכיוונים החדשים הממתינים עבורנו בנתיב שלנו.

 

עיתוי של פריצה והגשמה מהירה ועוצמתית

 

 

במילים אחרות, הסוסים מספרים לנו שעתה זהו עיתוי של הגשמה מהירה ועוצמתית, התקדמות מטאורית ויציאה קלה מהמקומות בהם היינו תקועים זמן רב!  וכן… הם יודעים ששנים אנחנו חולמים ומתכננים, עושים עבודת מודעות ו"מזמינים" כל מיני הזמנות/הגשמות וזה לא תמיד מצליח לנו או הולך בקצב איטי. ואם כבר מצליח זה לעיתים מתממש רק באופן חלקי או לא בדיוק כפי שרצינו.

"אז זהו!" אומרים הסוסים "לא עוד!" עכשיו האנרגיות משתדרגות והכל קורה בטיל! והרבה יותר בקלות. תנופת ההגשמה נמצאת כבר כאן! זמינה עבורנו. תנופת כוח ומהירות מימוש, כאן ועכשיו, של כל מה שאנו מייחלים לו!

והתנופה הזו מהווה שער למרחב מודעות חדש! שעוזר לנו להתחבר מיידית לדרך ולמימוש הפוטנציאל האישי שלנו ובמילים אחרות להגשמת הייעוד שלנו. זהו חברים! נגמרו העיכובים! הכול כבר כאן ובהישג ידנו! כל מה שאנו חולמים עליו. ואנחנו זזים קדימה. ולא רק שאנו זזים קדימה… אלא שאף אחד לא יכול באמת להישאר במקום! גם אם הוא מתעקש! כי האנרגיה הזו עובדת כל הזמן בעוצמה ומצמצמת במהירות את כל הפערים.

 

 

נגמר עידן ההתמודדויות והתהליכים הסיזיפיים והאינסופיים על ריפוי ושחרור. עכשיו עומד בפתח עידן חדש אשר מביא עימו אנרגיה המאפשרת לנו דהירה קלה וחופשיה קדימה. עידן של מימוש, מימוש, מימוש! כן ממש כך! בלי יותר מידי מחשבות ותכנונים. פשוט עולים על גב אנרגיית הסוסים ודוהרים אל עבר כל מה שאנחנו רוצים! בלי להתבלבל! ולשאול שאלות מיותרות.

ולכן זה לא הזמן לשבת בחיבוק ידיים חברים! זוהי  נקודת אור של פריצה אל מרחבי היקום בדהרה אמיצה ומהירה ובכול העוצמה. כזו המכריזה בגאון, ובראש חוצות, על תחילת "סדר חדש" שבו הכול הופך למאוד ממשי עבורנו ומאפשר לנו לצאת ולהגשים! פשוט כך!

ואם ה"רעיון" הזה נשמע לכם אבסטרקטי מידי וקשה לכם לתרגם אותו לעצמכם לרמה הפרקטית אז.. עצרו רגע ודמיינו שזהו סוג של עזרה! מעשית ומהירה! שמגיעה ומוצעת לנו עכשיו! וכל מה שאנו צריכים לעשות זה קודם כל להסכים!!! להושיט לעברה "יד מודעת ומאמינה" ולקבל את אותה בשמחה גדולה.

ובטח אתם תוהים ואומרים: "טוב אז הושטנו יד והסכמנו לקבל… ומה עושים עכשיו עם כל האנרגיה הזו? דברי אתנו  ת'כלס. איך עולים על הגל שלה ומצטרפים לחגיגה? מהם כללי המשחק?

אז הנה כמה תשובות.

 

טוב…אז מה עושים עכשיו? איך מצטרפים לחגיגה?

 

הכל זמין והולך בקלות!

ראשית, זכרו שהאנרגיה הזו זמינה עבור כולנו! אין איפה ואיפה או נכון למישהו אחד ולשני לא.

שנית, דעו שזה צריך להיות קל! כלומר, כל מה שאנחנו צריכים לדעת, כדי להיכנס למשחק הזה הוא מי אנחנו? ומהם היעדים שלנו? ובמילים אחרות, אנה פנינו מועדות? ומה אנו רוצים להגשים בחיים שלנו?

 

אז… מה אתם רוצים להגשים בחיים שלכם?

אחרי שהגדרנו לאן אנו רוצים להגיע ומהם היעדים שלנו, עלינו להביע כוונה (להגיע לאותם היעדים), להטעין אותה בדלק התשוקה שלנו ואז…פשוט לתת גז ולהתחיל לנוע!

אפשר לדמיין, לשם המחשה, שאנו נכנסים למכונית, מתיישבים על כס הנהג, מכתיבים מראש  ל  – GPS את היעד שלנו! ול – CRUISE CONTROL  את מהירות הנסיעה הרצויה עד ההגעה ליעד וזהו!!! כל השאר כבר באחריות הרכב! הוא כבר מתוכנת! ומביא אותנו בשלווה בבטחה למחוז חפצנו.

ואם נסכם חברים, כל מה שיש לנו לעשות זה להגדיר לעצמינו יעדים! להתמקד ולהתכוונן בדרך אליהם! ולצאת לדרך! זהו!!! את כל השאר תעשה האנרגיה שלנו. תסמכו עליה. היא כבר תביא אותנו לשם.

 

כוח הבריאה =  כוונה + מיקוד + אמונה

ובהקשר הזה הסוס מבקש לחדד את הדברים ולומר לנו שכוח ההתקדמות, בדרך להשגת היעדים ולבריאת המציאות הרצויה לנו, מושתת על 3 יסודות הפועלים יחדיו בהרמוניה: כוונה, מיקוד ואמונה. והוא מפרט.

 

  •       כוונה

קודם כל עליכם להביע כוונה, ברורה ומוצהרת, לגבי היעד איליו הנכם דוהרים ולזכור שעוצמת התקדמותכם נובעת ממיקוד כוונתכם להגיע ליעד ולהגשים במאת האחוזים כמו גם מהאמונה בפעולה שאתם מעוניינים לנקוט. רק בדרך הזו תוכלו לברוא מציאות באופן הכי מהיר ומדויק!" אומר הסוס.

"למה? אתם שואלים?… משום שהגשמה והמימוש תמיד דוהרים בעקבות האנשים שיש להם כוונות ממוקדות והחלטיות! ומוטיבציה ואמונה שתומכות בהם! האמינו לי, אני יודע על מה אני מדבר! מהסיבה הזו עליכם להפוך להיות התשוקה שלכם ולגלם אותה באופן מדויק ומלא באמונה בעצמכם בכל אטום ואטום של חייכם.

 

 

  •       אמונה

במושג אמונה אני מתכוון לכך שעליכם להאמין במה שאתם עושים! ויותר מכך, להפנים ולקבל את הרעיון שאתם יצורים אינסופיים ובלתי מוגבלים! כלומר, מסוגלים לפרוץ כל גבול שיש בחייכם ולחיות מעבר לו. עליכם גם להיות מוכנים להסכים לרעיון שאתם, ואתם בלבד, הם אלה שהציבו את הגבולות הללו!

אין אף אחד בעולם שמכתיב לכם מה לעשות ולאן לפנות למרות שאתם מספרים לעצכם סיפורי "אלף לילה ולילה" מהסוג הזה בורסיות שונות! וחוצמזה כל גבול הוא בכלל אשליה! שאתם הכנסתם לעצמכם לראש. ואם זו אשליה, ואתם הם אלה שהציבו את הגבול, אז אתם גם אלה שתוכלו להסירו ולפתוח את עצמכם לכל פוטנציאל אפשרי בשדה ההגשמה שלכם. זה בסה"כ עניין של פיתוח המודעות.

כמה יפה! נכון?

ברור שכן! כי ברגע שתבינו את הרעיון הזה תוכלו להרשות לעצמכם להרחיב עוד ועוד את המודעות שלכם ולהפעיל יכולותיכם ברמות ובמרחבים  פתוחים וחסרי גבולות זמן ומקום".

 

 

החופש הגדול!

Dollarphotoclub_72104760

 

ויש לסוס עוד מסר. הוא בא גם לספר לנו היום מהי משמעות המושג "חופש" בעיניו. החופש שהוא מביא עימו כמודל, לחיים של כולנו, הוא החופש להיות ולעשות!  

להבנתו "חופש" זה להיות מחוברים לעוצמה הפנימית שלנו  ב – 100%! להיות מי שאנחנו, לדהור את האמת שלנו במלוא מובן המילה וההוויה! ולהנהיג את חיינו!

אבל… כדי שנוכל להיות חופשיים לגמרי ואותנטיים עלינו להכיר היטב את עצמינו ואת שאיפותינו ולהיות מחויבים ונאמנים אליהם! כלומר, לדעת מי אנחנו ומהם הצרכים והיעדים הברורים שלנו בכל היבטי חיינו? ומתוך כך לבחור! לנוע קדימה בתנופה ובהתמדה ולהגשים את הבחירות שלנו.

כמו כן, עלינו להשכיל להציב גבולות חומלים לכל מי שמנסה "לרכוב עלינו"! להגביל את צעדינו או לאלץ אותנו לקחת חלק במצבים שלא מתאימים לנו ולתת את דעתנו כל הזמן לשאלה מיהו המנהיג המוביל של חיינו? האם זה אנחנו, הסובבים או החיים? מי מוביל את מי? ……….ותמיד לזכור שכשאנו נאמנים לעצמינו, לחלומות ולצמיחה שלנו, מובילים את חיינו וחיים אותם קודם כל! ולא את חייהם ורצונותיהם של הסובבים אותנו אנו בוראים אמת טובה וגבוהה יותר עבור כולם. כן גם עבורם!

 

נשמע לכם פרדוקס? אז זהו שלא! יודעים למה?

משום שבמקום שאנו אותנטיים לגמרי, וחיים לאור האמת הפנימית שלנו, אנו נמצאים בשיא העוצמה שלנו ובתדר אנרגטי ובמיקוד גבוהים מאד אשר מאפשרים לנו לברוא כל דבר בו אנו רוצים ואף אחד או דבר לא יכולים להסיח אותנו מדרך ההגשמה שלנו. ואז… כשאנחנו במקום הזה אנו משמשים דוגמא גם לאחרים לנהוג ולחיות בדרך הזו, לאור האמת שלהם, וכך ובוראים יחדיו אמת יקומית מוארת ומקדמת עבור כולם לפיה ניתן לברוא באמצעות הכוונה והאמונה אמון, טוהר ואמיתות נשגבות עבור האנושות.

ואין דרך אחת שהיא הכי טובה או "נכונה". כל אחת מהדרכים בהן נבחר ללכת הינה ראויה ולגיטימית! ועל כל אחד מאתנו לבחור לצעוד בנתיב האור שלו. בדרך המלך המקודשת רק לו… בשביל הזהב המשקף באופן הכי מדויק ואוהב את אמונותיו ותפישת עולמו.

 

ומה עם פחד או היסוס? "אין להם מקום! בדרך להגשמה" אומר הסוס. לא צריך לריב איתם. פשוט לשים אותם בצד. כי ברגע שאנו מכירים היטב את היעדים שלנו ומחויבים אליהם נוכל לדהור לקראתם בנחישות תוך ביטוי מלא של כל כישרונותינו. ואם נהסס יופיעו פחדים וספקות שיעכבו את התקדמותנו ואין לכך מקום ב"מרחב הסוסים".

 

ואהבה אהבה כל הזמן!

ואי אפשר כמובן בלי להביא את המסר האולטימטיבי של האהבה והחמלה של הסוסים. הופעתם היום באה להזכיר לנו וללמדנו שתמיד ניתן להשיג את הכוח והחוסן החיצוניים רק באופן מאוזן ואחראי! ורק בעזרת רכות פנימית, חמלה ורצון אוהב לשרת, לתמוך ולהעניק לאלה הזקוקים לכך! ובמילים אחרות, החוסן החיצוני שלנו הינו מאוזן רק כאשר הוא נשען על תשתית פנימית של אהבה חמלה ושירותיות ושואב מהן את עוצמתו.

 

 

ואם נסכם חברים… בואו ונאמץ את המלצת הסוס להיות מודעים בזמן הזה לאנרגיית הזמינה לנו כעת ולהתחבר אליה!!!  כלומר, לעלות ממש עכשיו "על גב הסוס" ולשעוט באומץ וחירות מלאה אל עבר המרחבים הפתוחים של חיינו, לגמוע מרחקים, לחקור כיוונים, לגלות מקומות חדשים, להתמקד בחוזקות ובעוצמות שלנו, למקסם ולהגשים ללא היסוס את כל החלומות והשאיפות שלנו.

"זכרו חברים" אומר הסוס…  "כולם זזים עכשיו נישאים על גלי האנרגיה העוצמתית שסוחפת אותנו קדימה. אף אחד לא נשאר במקום. ולכן זהו זמן לקבלת החלטות על התקדמות! ולמימוש הכוונות שלנו! כל אלה שרקמנו, טחנו אותן עד דק בראשינו, ותכננו לפרטי פרטים.

וזה לא מספיק רק להגדיר את החלומות ולרשום אותם, כמו שיובל אברמוביץ החמוד כותב בספרו החדש "הרשימה" (מי שמכיר…יופי! ומי שלא שידהר לקרוא), צריך גם לצעוק אותם לעולם! להטעין אותם באנרגיה של אמונה ותשוקה שתתמוך בהם ולהתחיל לדהור לקראתם ולממש אותם, שלב אחר שלב, בצורה נחושה כל פעם עוד דהרה אחת קדימה.

972877

 

שום דבר לא בשמיים! הכול כבר כאן! ותלוי עתה רק בתשוקה ובכוונה שלכם להגשים אותו! ובאנלוגיה אחרת…כל חומרי הגלם של "עוגת חייכם" כבר ממתינים בקערה טרופים היטב! כל מה שנותר לכם לעשות, ממש עכשיו, הוא להכניס את הבלילה המפוארת הזו לתנור ולאפות! זהו! הכי קל שבעולם!"

עד כאן דבר הסוס …ועכשיו אני רוצה לומר לכם גם כמה מילים 🙂

למעשה, יקרימות חלקכם בטח כבר שמו לב שהכול כבר קורה ממילא! גם אם אנחנו מתנגדים! יש באוויר אנרגיה חדשה! והיום אנו פוגשים בכל מקום, יותר מאי פעם, המון א-נשים שבוחרים להתעורר ולעשות שינויים מפליגים בחייהם על מנת לצמוח ולחיות חיי בחירה של סיפוק שמחה ובריאות. אנשים שמוכנים להפסיק לדבר ולפחד ולהתחיל ליצור ולהגשים ברגע הזה בלי כל עיכובים נוספים.

אז הגיע הזמן לרדת מהגדר! ולהתחיל לזוז. עכשיו! יש לנו המון כוח ואנרגיה! נגמר הזמן לתהליכים ארוכים ומייגעים ולהתלבטויות. הגיע העת לקחת את מושכות חיינו בידיים ולהתחיל לממש את הכוונות שכבר הבענו  מיליון פעמים בעבר. אין נכון או לא נכון. רע או טוב. הכול בסדר!!! אין אופציה לטעויות אן כישלונות בדרך אלא רק להגשמה ואנרגיה של תשוקה, שאנו הולכים בעקבותיה! והיא זו אשר מנחה אותנו. ואם תהיינה סטיות מהנתיב הראשי שלנו אז תהיינה! … לא יקרה שום אסון. לכולנו יש ג'י פי אס פנימי והוא ינחה אותנו חזרה לדרך המלך שלנו ע"י חישוב מסלול מחדש. היעד שלנו ברור ויציב וזה מה שחשוב!

 

 

והפעם, בניגוד לימים עברו, אנחנו לא מחכים יותר לאף אחד שנשאר מאחור! פוחד, מהסס, לא החלטי או לא מאמין בעצמו או בנו… אלא זזים קדימה עם כל עוצמת האור הענק שבנו!  והם… כל השאר כבר יגיעו אחרינו בזמן שלהם כשירגישו בשלים לכך. התפקיד שלנו הוא לזוז קדימה, לממש, להוביל ולשמש דוגמא לבאים אחרינו.  ואל תדאגו הם יבואו! אויש…כמה מהר שהם יבואו.  אתם עוד תופתעו.

לכן אהובים ויקרים, תנו לנשמתכם לשעוט קדימה ודהרו בעקבותיה, תוך הקשבה ונוכחות מלאה! היא כבר תיקח אתכם לאן שנכון ומדויק עבורכם. למחוזות גבוהים מרתקים ונפלאים. זכרו שלכל אחד מכם יש את נתיב האור הפרטי שלו, בו הוא יכול להתחבר לעוצמותיו, ושכולנו אור גדול אחד! מאוחדים, אוהבים, חומלים וערבים זה לזה. אז בואו נמקד אנרגיה וכוונה ונצא לדרך! נדהר על גב הסוסים, שהיקום הנפלא מעמיד לרשותנו, לעבר כל החלומות שלנו! נצמצם ונסגור פערים ונהיה מי שאנחנו רוצים יותר מכל להיות! אין יותר עיכובים וסיפורים. אנחנו על הסוס! קדימה!!!

 

 

חג אביב שמח

שלכם באהבה רבה,

מיכל

Dollarphotoclub_69548927s

 

 

מקורות   

  1. סאמס, ד. קרסון, 1999 –קלפי סגולה. הוצאת ענבר ארוח כפרי.
  2. אורלי נירן, 2007 לבנת הסוסים הדוהרים מתוך הספר בינת הליוויתן.
  3. יובל אברמוביץ' 2014 "הרשימה" הוצאת מדיה 10".
  4. ליאור בינימיני – האם לחפש בצורה יזומה, או לשבת ולחכות שזה יגיע?   https://www.facebook.com/lior6996/posts/10152945625476552
  5. אתי יעקובי – אתר: http://eyijacoby.blogspot.co.il/   מאמרים –  https://www.articles.co.il/author/34602

 

©כל הזכויות שמורות לד"ר מיכל אדמתי- דביר©

תגובות

תגובות

2 תגובות

  • אביה הגיב:

    מיכל בהצלחה רבה אהבתי לקרוא את שהבאת – חומר נהדר
    מאחלת המשך הצלחה בבלוגך החדש
    מועדים לשמחה –
    אביה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.