בדרך אל האור!

בכל אחד מאתנו בוערת אש התמיד!

היא תמיד זמינה עבורנו. אנחנו רק צריכים להושיט יד…והיא שם! לפתוח אותה לעולם! להאיר איתה ודרכה ולהזין את העולם מחומה הנפלא.

 

כל אחד נולד עם מתנה שהיא האש שלו! המניע שלו בעולם, התנועה שלו ביקום, הכיוון שלו, הכוונה שלו, התשוקה – מיליון שמות ומונחים למהות אחת! – אש התמיד! אשר תמיד בוערת ותמיד נמצאת שם.

ולא צריך לעשות כלום כדי להפעיל אותה … אלא רק להתחבר אליה ולחוש בה ולהאמין שהיא שם… וללכת איתה לזרום מתוכה. את כל השאר היא כבר תעשה בעצמה… כי אש התמיד היא הזרוע של אלוהים…החותמת שלו בתוכנו …הניצוץ האלוהי הקיים בכל אחד ואחת מאתנו. חותם הנשמה… חותם הזהב שהוא רק שלנו… שלי, שלך, שלו, שלה – של כולנו. וזה כ"כ נפלא. פשוט שיר אלוהי.

ואני כותבת על כך כי אני יודעת שכל כך הרבה אנשים לא יודעים שיש להם את זה! שלא מאמינים ששהאש הזו חיה ופועמת בתוכם. מחממת את אור נשמתם… מזינה את ליבם ואת הווייתם… מטעינה אותם באנרגיית חיים.

והם רק צריכים להתעורר אליה. להאמין שהיא שם ולדעת, גם בימים קשים, שבכל רגע אפשר להפוך את הקערה על פיה ולהתחבר לאש הזו שבהם! והיא כבר תעשה סדר! תדאג שהדברים יבואו על מקומם המיטבי באורח פלאי, יתארגנו בסדר מופתי ויסנכרנו מבלי שאף אחד ידע להסביר בדיוק איך… כאילו  (ולא כאילו בכלל) שיד אדוניי נגעה בהם. איזה דבר נפלא!

SANYO DIGITAL CAMERA

 

ואני פוגשת בעבודתי כמאמנת, כיועצת, כמלווה וכמורה כל כך הרבה אנשים שלא מחוברים לאש הזו שבתוכם וגם כשאני מספרת להם עליה הם לא מאמינים לי… סקפטיים.  פותחים עלי זוגות עיניים ענקיות ומדהימות שלא מבינות על מה אני מדברת.

כן… יושבים מולי אנשים מדהימים, נבונים, יפי נשמה ומוכשרים שלא מאשרים לאור שלהם לצאת החוצה ולהטביע חותם כי הם לא מאמינים שיש להם את זה. הם לא מעלים על דעתם עד כמה הם שווים, יפים וראויים. ושיש להם כל כך הרבה לתת לעולם.

 

ואני מקדישה את עבודת חיי להראות להם אותו. את האור הנוצץ שלהם!

להוביל אותם לדעת ולראות את האור הנפלא הזה שפועם שבתוכם … את אש התמיד שלהם. להכיר בה ולהתחבר אליה. לפעול מתוכה, משל היתה מנוע רב עוצמה, ולהיות בסנכרון מלא עם הווייתם. עם מי שהם.

 

תודה יקום יקר על שנתת לי את המתנה הזו ותודה לכם אנשים יקרים על שהענקתם לי את הזכות הגדולה הזו ללוות אתכם בעודכם צועדים בדרך אל האור שלכם… מתחברים איליו ומאירים איתו, כמו פרוז'קטורים ענקיים, את העולם. תבורכו!

שבוע של שלום ושל שקט לכולנו!

הקשיבו לשיר הנפלא של הדודאים "בדרך אל האור" שכל כך מתאים לימים האלה.

ואני כותבת את זה עכשיו כשאני במטוס  – בגובה שיוט של 10,000 רגל כשאני בדרכי חזרה מסדנה יפהפיה עם אסתר היקס שהיתה על אנייה שהפליגה לאלסקה – שילוב מושלם ומדהים. ופגשתי שם כ"כ כהרבה אנשים מדהימים שזה היה מאד מרגש. אנשים שמחוייבים לאז הזו שבתוכם ובאים כדי ללמוד איך לטפח אותה ולהאיר איתה את העולם.

תגובות

תגובות

4 תגובות

  • Yamragua הגיב:

    שלום למיכל,

    "כל אחד נולד עם מתנה שהיא האש שלו! ..
    מהות אחת! – אש התמיד! "

    תוספת מחויכת,
    א"ש אותיות
    אחדות ושלמות.

    להרבה נחת

  • ארנה הגיב:

    מקסים. נכון כנראה תמיד. אצבעות הזמן לא הקטינו את עוצמת ההד שמהדהד בין המילים. תודה רבה על כל מה שאת מעלה ומשתפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.